Do naszego zespołu poszukujemy obecnie pracownika na stanowisko:
Lubisz pomagać innym? Nie boisz się wyzwań? Dołącz do naszego Contact Center! U nas rozwiniesz swoje umiejętności interpersonalne i komunikacyjne, a także zdobędziesz praktyczną wiedzę z zakresu finansów i bankowości. Do Twoich zadań należeć będzie wspieranie Klientów Banku w obsłudze posiadanych produktów i narzędzi, takich jak bankowość internetowa oraz mobilna.
-
Elastyczny grafik dostosowany do Twoich potrzeb!,
-
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (½ , ¾ lub cały etat),
-
Atrakcyjny system premiowy,
-
Dedykowane szkolenie wdrażające,
-
Możliwości awansu i rozwoju z strukturach Getin Noble Banku (w przeciągu ostatniego roku w naszym Call Center awansowało 20% pracowników!)
-
Rozbudowany system rekrutacji wewnętrznych – u Nas każdy ma możliwość rozwijać się w strukturach firmy,
-
Benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego,
-
Pracę w energicznym i ambitnym zespole, w którym każdy ma szansę się wyróżnić i zostać docenionym,
-
Pracę w najbardziej innowacyjnym banku w Polsce!
-
Posiadasz wykształcenie min. średnie,
-
Jesteś kreatywny i nie boisz się kontaktu z innymi,
-
Jesteś pozytywnie nastawiony na realizację celów,
-
Potrafisz dobrze zorganizować swoją własną pracę,
-
Chcesz zdobyć doświadczenie stabilnej organizacji, która da Ci możliwość rozwoju i awansu,
… Dołącz do Nas!
z dopiskiem: P/CCI/12/2016/WARSZAWA w tytule wiadomości
tylko z wybranymi Kandydatami.