Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
- identyfikowanie potrzeb i oczekiwań Klientów
- obsługę infolinii elektronarzędzi (infolinia plus maile)
- obsługę reklamacji, zwrotów, zapytań produktowych
- budowanie długotrwałych relacji z klientami
- raportowanie działań przełożonym
- jesteś osobą odpowiedzialną oraz sumienną
- masz motywację do osiągania dobrych wyników
- konsekwentnie realizujesz założone cele
- wyróżniasz się dynamizmem w działaniu i łatwością w nawiązywaniu kontaktów
- chcesz rozwijać swoje kompetencje i jesteś otwarty/a na nowe zadania
- umowę o pracę po okresie próbnym
- podstawę oraz system prowizyjny dostosowany do Twoich zadań
- wsparcie ze strony pracowników i przełożonych
- pracę w systemie 8h od pon. do pt.
- możliwość rozwoju zawodowego
- benefity oraz konkursy motywacyjne
- pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie
- rozwój zawodowy - zależy nam na długofalowej współpracy, więc perspektywy rozwoju staną przed Tobą otworem – to, jak je wykorzystasz, będzie zależało od Ciebie.
Jesteś gotów/gotowa, aby dołączyć do naszego Zespołu?
Aplikuj, nie czekaj! Wyślij swoje CV już dziś! A jeśli znasz kogoś, kto sprawdziłby się na tym stanowisku, przekaż link dalej :)
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.