Najnowsze oferty pracy

  • UK Client Service Delivery Administrator

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    What the day will look like Administering mailboxes, Document Management System, and responding to queries from stakeholders, and members of the plan withing agreed time. Managing, updating websites and mobile apps & ensuring they work accurately. Supervising and controlling DC-related financial...
  • Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. obsługi klienta

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Twój zakres obowiązków: obsługa telefoniczna i mailowa Klientów biznesowych oraz indywidualnych; doradztwo sprzętu elektronicznego; przygotowywanie ofert cenowych; utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami; kontrola poprawności zamówień;
  • Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych; Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami; Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta; Kontrola poprawności zamówień; Utrzymywanie...
  • Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem angielskim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa angielskojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych; Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami; Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta; Kontrola poprawności zamówień; Utrzymywanie...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista ds. Zamówień i Obsługi Klienta

    Schwinn Polska Sp. z o.o.   Kraków, ul. Nad Drwiną 4    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Opis stanowiska: Mailowa i telefoniczna obsługa zapytań; Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień do systemu; Wystawianie dokumentów sprzedażowych; Sporządzanie raportów wewnętrznych;
  • Junior AML & Onboarding Specialist - German and Nordic Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM system; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Specjalista ds. Obsługi Klienta Kraków
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Zamówień Internetowych

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Zamówień Internetowych

Morele.net Sp. z o.o.
Kraków
praca stacjonarna
2964 dni temu

Ogłoszenie numer: 1379252, z dnia 2016-11-11

Grupa Morele.net posiada kilkunastoletnie doświadczenie na rynku e-commerce. Dzięki koncentracji na nowoczesnych technologiach oraz ciągłemu usprawnianiu struktury organizacyjnej z roku na rok utrzymuje wysoką dynamikę wzrostu na poziomie kilkudziesięciu procent. Wartości które spajają naszą ponad 300 osobową załogę to otwartość, prawość i koleżeńskość.

 

W związku z dynamicznym rozwojem firmy oraz wdrażaniem nowych projektów poszukujemy młodych, ambitnych i zaangażowanych pracowników do Działu Obsługi Klienta na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Zamówień Internetowych

Miejsce pracy: Kraków

 

Opis stanowiska

Nie wymagamy od Ciebie doświadczenia, jedynie pasji i chęci rozwoju – w zamian przekażemy ogromną wiedzę i cenne umiejętności, które wykorzystasz pnąc się po szczeblach kariery w Morele.net .
Współtwórz z nami Morele.net - najszybciej rozwijające się sklepy internetowe. APLIKUJ!

 

TWOJE ZADANIA:
  • Udzielanie Klientom telefonicznych i mailowych informacji dotyczących zamówień.
    Klienci będą się z Tobą kontaktować aby uzyskać informację dotyczące swoich zamówień, np. czasu przesyłki, dostępności produktów, reklamacji itp.
  • Obsługa przed i po sprzedażowa.
    Jeżeli na naszej stronie Klient nie znajdzie tego czego szukał, Twoim zadaniem będzie zaproponowanie mu innego produktu. Będziesz doradzał, wspierał i budował długotrwałe relacje.
  • Przyjmowanie zamówień drogą telefoniczną oraz wycena ofert.
    Będziesz tworzył oferty dla naszych Klientów, wyceniał produkty i pomagał im realizować zamówienia.

Wymagania

  • Studia zaoczne w toku
    Stanowisko, na które możesz aplikować to inkubator talentów. Chcemy zatrudniać ludzi młodych, dla których może to być nawet pierwsza praca. Będziesz miał okazję poznać kulturę pracy w naszej organizacji, a po pół roku będziesz mógł aplikować na inne stanowiska w firmie.
  • Świetna obsługa komputera
    Będziesz pracował w firmie technologicznej, odpisywał na maile i wiadomości oraz korzystał z narzędzi informatycznych. Z tego względu wymagamy bardzo dobrej obsługi komputera.
  • Otwartość na nowe wyzwania
    Na tym stanowisku będziesz miał okazję wiele się nauczyć. Poszukujemy osób otwartych na nowe doświadczenia, chętnych do nauki oraz wykazujących się inicjatywą. To od Ciebie będzie zależeć jak Twoja kariera się rozwinie.
  • Doświadczenie w obsłudze Klienta
    Świetnie jeżeli masz już za sobą pierwsze doświadczenia z Klientami jednak jeżeli jest to Twoja pierwsza praca, nic nie szkodzi na przeszkodzie aby spróbować! Wystarczy, że łatwo nawiązujesz kontakty i masz żyłkę handlowca.

 

DODATKOWE ATUTY:

  • Zainteresowanie i znajomość sprzętów elektronicznych
    Twoją dodatkową zaletą będzie znajomość branży elektroniki użytkowej lub chęć zdobycia wiedzy w tym obszarze.

Oferujemy

  • Pracę w systemie zmianowym od poniedziałku do piątku
  • Możliwość rozwoju i awansu do innych działów – system szkoleń oraz rekrutacje wewnętrzne
  • Pracę z rewelacyjnymi ludźmi, dla których praca to pasja
  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę w biurze w centrum Krakowa
  • Wynagrodzenie adekwatne do wyników oraz osiąganych rezultatów – podstawa + premia
  • Dodatkowo karta sportowa, imprezy integracyjne
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • UK Client Service Delivery Administrator

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    What the day will look like Administering mailboxes, Document Management System, and responding to queries from stakeholders, and members of the plan withing agreed time. Managing, updating websites and mobile apps & ensuring they work accurately. Supervising and controlling DC-related financial...
  • Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. obsługi klienta

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Twój zakres obowiązków: obsługa telefoniczna i mailowa Klientów biznesowych oraz indywidualnych; doradztwo sprzętu elektronicznego; przygotowywanie ofert cenowych; utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami; kontrola poprawności zamówień;
  • Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych; Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami; Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta; Kontrola poprawności zamówień; Utrzymywanie...
  • Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem angielskim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa angielskojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych; Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami; Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta; Kontrola poprawności zamówień; Utrzymywanie...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista ds. Zamówień i Obsługi Klienta

    Schwinn Polska Sp. z o.o.   Kraków, ul. Nad Drwiną 4    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Opis stanowiska: Mailowa i telefoniczna obsługa zapytań; Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień do systemu; Wystawianie dokumentów sprzedażowych; Sporządzanie raportów wewnętrznych;
  • Junior AML & Onboarding Specialist - German and Nordic Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM system; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...