Ogłoszenie numer: 1379252, z dnia 2016-11-11
Grupa Morele.net posiada kilkunastoletnie doświadczenie na rynku e-commerce. Dzięki koncentracji na nowoczesnych technologiach oraz ciągłemu usprawnianiu struktury organizacyjnej z roku na rok utrzymuje wysoką dynamikę wzrostu na poziomie kilkudziesięciu procent. Wartości które spajają naszą ponad 300 osobową załogę to otwartość, prawość i koleżeńskość.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy oraz wdrażaniem nowych projektów poszukujemy młodych, ambitnych i zaangażowanych pracowników do Działu Obsługi Klienta na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Zamówień Internetowych
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
Nie wymagamy od Ciebie doświadczenia, jedynie pasji i chęci rozwoju – w zamian przekażemy ogromną wiedzę i cenne umiejętności, które wykorzystasz pnąc się po szczeblach kariery w Morele.net .
Współtwórz z nami Morele.net - najszybciej rozwijające się sklepy internetowe. APLIKUJ!
- Udzielanie Klientom telefonicznych i mailowych informacji dotyczących zamówień.
Klienci będą się z Tobą kontaktować aby uzyskać informację dotyczące swoich zamówień, np. czasu przesyłki, dostępności produktów, reklamacji itp. - Obsługa przed i po sprzedażowa.
Jeżeli na naszej stronie Klient nie znajdzie tego czego szukał, Twoim zadaniem będzie zaproponowanie mu innego produktu. Będziesz doradzał, wspierał i budował długotrwałe relacje. - Przyjmowanie zamówień drogą telefoniczną oraz wycena ofert.
Będziesz tworzył oferty dla naszych Klientów, wyceniał produkty i pomagał im realizować zamówienia.
Wymagania
- Studia zaoczne w toku
Stanowisko, na które możesz aplikować to inkubator talentów. Chcemy zatrudniać ludzi młodych, dla których może to być nawet pierwsza praca. Będziesz miał okazję poznać kulturę pracy w naszej organizacji, a po pół roku będziesz mógł aplikować na inne stanowiska w firmie. - Świetna obsługa komputera
Będziesz pracował w firmie technologicznej, odpisywał na maile i wiadomości oraz korzystał z narzędzi informatycznych. Z tego względu wymagamy bardzo dobrej obsługi komputera. - Otwartość na nowe wyzwania
Na tym stanowisku będziesz miał okazję wiele się nauczyć. Poszukujemy osób otwartych na nowe doświadczenia, chętnych do nauki oraz wykazujących się inicjatywą. To od Ciebie będzie zależeć jak Twoja kariera się rozwinie. - Doświadczenie w obsłudze Klienta
Świetnie jeżeli masz już za sobą pierwsze doświadczenia z Klientami jednak jeżeli jest to Twoja pierwsza praca, nic nie szkodzi na przeszkodzie aby spróbować! Wystarczy, że łatwo nawiązujesz kontakty i masz żyłkę handlowca.
DODATKOWE ATUTY:
- Zainteresowanie i znajomość sprzętów elektronicznych
Twoją dodatkową zaletą będzie znajomość branży elektroniki użytkowej lub chęć zdobycia wiedzy w tym obszarze.
Oferujemy
- Pracę w systemie zmianowym od poniedziałku do piątku
- Możliwość rozwoju i awansu do innych działów – system szkoleń oraz rekrutacje wewnętrzne
- Pracę z rewelacyjnymi ludźmi, dla których praca to pasja
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę w biurze w centrum Krakowa
- Wynagrodzenie adekwatne do wyników oraz osiąganych rezultatów – podstawa + premia
- Dodatkowo karta sportowa, imprezy integracyjne