Razem możemy dużo zmienić
Arjo to myśląca globalnie organizacja ze szwedzkimi korzeniami, w której prężnie rozwijające się międzynarodowe środowisko napędzane jest szwedzką kulturą organizacyjną. Jako firma, która stawia ludzi w centrum zainteresowania wszystkich działań, pracownicy Arjo są naszymi partnerami w misji poprawy życia.
Odkryj ambitne i satysfakcjonujące ścieżki rozwoju kariery w szerokiej gamie możliwości w naszej globalnej sieci.
- Występowanie o potrzebne dokumenty przetargowe
- Przygotowywanie i składanie ofert przetargowych
- Rozliczanie delegacji dla kadry managerskiej, karty wydatków
- Rezerwację lotów dla zatrudnionych w Arjo Polska, rezerwowanie hoteli
- Wsparcie w organizacji wydarzeń wewnętrznych w regionie CEE
- Obsługę wydarzeń zewnętrznych (konferencje, targi, warsztaty)
- Zarządzanie pracą i organizacją biura, wsparcie recepcji
- Prowadzenie cennika produktów
- Współpracę z przedstawicielami handlowymi
- Administrowanie lokalnym CRM i szkolenie osób zaangażowanych w system CRM
- Posiada ok. 2-3 letnie doświadczenie w obsłudze klienta lub pracy administracyjnej
- Posiada wykształcenie wyższe
- Komunikuje się w stopniu dobrym / bardzo dobrym językiem angielskim (min. B2)
- Jest komunikatywny
- Posiada umiejętność pracy pod presją czasu
- Jest skrupulatny, dokładny
- Potrafi pracować w zespole jak i samodzielnie
- Jest pozytywnie nastawiony i chętny do pracy w dynamicznym środowisku
Nasi pracownicy współpracują z nami na podstawie umowy o pracę, korzystają z takich benefitów jak karta Multisport, prywatna opieka medyczna czy ubezpieczenie grupowe. Nie zapominamy o szkoleniach dla naszych pracowników, które są przyznawane w ramach ocen rocznych oraz rozwoju naszych talentów.