Ogłoszenie numer: 2345351, z dnia 2019-03-18
Kontroltek jest jednym z czołowych brytyjskich dostawców usług napraw elektroniki przemysłowej. Posiadamy 2 zakłady naprawcze w Wielkiej Brytanii a od końca 2017 roku oferujemy nasze usługi również w Polsce. Wiemy, że sukces odnosi się dzięki pracownikom i to dzięki nim stale się rozwijamy mogąc teraz zaprosić ambitną osobę do współpracy, aby jeszcze bardziej rozbudować działalność w Polsce.
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży
Miejsce pracy: Ruda Śląska
Opis stanowiska
Wybrana osoba będzie pracowała w naszej centrali w Rudzie Śląskiej jako Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży, a do jej głównych obowiązków będzie należało:
- Kontakt z klientem zarówno mailowo jak i telefonicznie
- Finalizacja zamówień: przedstawienie wycen, akceptacja zamówień, zdobywanie numeru zleceń
- Zarządzanie osobistą i grupową skrzynką mailową w celu dynamicznego kontaktu z klientem
- Współpraca z Działem Technicznym (napraw) i komunikacja postępu napraw klientowi
- Pomoc w fakturowaniu dla przydzielonego regionu
- Rozwijanie relacji z klientami, aby zrozumieć ich wymagania oraz aby zmaksymalizować przychody dla firmy
Wymagania
- Płynna znajomość języka angielskiego (słownictwo fachowe nie jest wymagane – szkolenie będzie zorganizowane)
- Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Proaktywność i samodzielność w działaniu
- Umiejętność planowania i organizacji własnej pracy
- Doświadczenie w B2B jest mile widziane
Oferujemy
- Stała pracę (umowa o pracę po 3-miesięcznym okresie próbnym) i konkurencyjne wynagrodzenie
- Szkolenie zarówno w Polsce jak i w centrali w Wielkiej Brytanii
- Rzeczywisty wpływ na rozwój firmy w Polsce
- Przyjacielską atmosferę w małym zespole
- Elastyczne podejście do pracownika
- Wynagrodzenie brutto 2 500 - 4 500 PLN