Lokalizacja: okolice Dworca Gdańskiego.
Dla jednego z naszych Klientów – firmy z branży Medical Devices – poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalisty ds. Obsługi Pacjenta i Sprzedaży (Consumer Care Specialist)
Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należała telefoniczna obsługa pacjentów w zakresie proponowanych produktów firmy (zarówno połączenia wychodzące, jak i przychodzące), zbieranie informacji zwrotnych w przypadku korzystania z produktów medycznych firmy, badanie potrzeb chorych oraz proponowanie konkretnych rozwiązań i sprzedaż.
Poszukujemy kandydatów po lub w trakcie studiów z zakresu dietetyki/fizjoterapii/pielęgniarstwa/innych kierunkach około-medycznych, mających wiedzę z dziedziny anatomii, chętnych do telefonicznego budowania relacji z pacjentami, którzy z przyjemnością będą pomagać dzwoniącym pacjentom, zapewniając kompetentną informację i opiekę.
Osoba zatrudniona powinna posiadać wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i swobodę w prowadzeniu rozmów telefonicznych (poprawna dykcja, miły głos). Kandydaci powinni cechować się empatią, życzliwością, a także samodzielnością i umiejętnością rozwiązywania problemów.
Mile widziane pierwsze doświadczenia zawodowe zdobyte na praktykach/stażach w szpitalach/przychodniach/gabinetach fizjoterapeutycznych.
Nasz Klient oferuje zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, w firmie o wysokich standardach obsługi klienta, atrakcyjne na początek kariery zawodowej wynagrodzenie (podstawa + bonus od sprzedaży) oraz opiekę medyczną w rozszerzonym zakresie, a także możliwości rozwoju w strukturach firmy.