Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...
Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...
Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...
ConcentrixKatowice
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista mid / junior umowa zlecenie pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu, Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat, Pozytywne,...
Profesjonalna obsługa klienta w różnych kanałach komunikacji. Efektywne zarządzanie reklamacjami oraz rozwiązywanie problemów klientów. Dostarczanie informacji dostosowanych do indywidualnych potrzeb i stylów klientów. Zapewnienie wysokiej satysfakcji klientów poprzez skuteczną i przyjazną obsługę.
Profesjonalna obsługa klienta w różnych kanałach komunikacji. Efektywne zarządzanie reklamacjami oraz rozwiązywanie problemów klientów. Dostarczanie informacji dostosowanych do indywidualnych potrzeb i stylów klientów. Zapewnienie wysokiej satysfakcji klientów poprzez skuteczną i przyjazną obsługę.
Profesjonalna obsługa klienta w różnych kanałach komunikacji. Efektywne zarządzanie reklamacjami oraz rozwiązywanie problemów klientów. Dostarczanie informacji dostosowanych do indywidualnych potrzeb i stylów klientów. Zapewnienie wysokiej satysfakcji klientów poprzez skuteczną i przyjazną obsługę.
ConcentrixKatowice
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista mid / junior umowa zlecenie pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
Obsługa klientów renomowanej marki odzieżowej z zachowaniem najwyższych standardów jakości. Komunikacja z klientami przez różne kanały: telefon, e-mail, social media oraz live chat. Empatyczne i profesjonalne podejście do klientów w każdej interakcji. Udzielanie precyzyjnych informacji...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 godz.
Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów; Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 500 - 9 500 zł brutto/mies. rekrutacja online
5 godz.
Zakres obowiązków: Udzielanie odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wymagania: Umiejętność obsługi komputera. Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1). Stałe łącze internetowe, w technologii...
Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży - język fiński
Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży - język fiński
BPO POLAND Sp. z o.o.
śląskie, Warszawa
praca stacjonarna
3224 dni temu
BPO Poland świadczy usługi biznesowe w wielu językach dla klientów na całym świecie. Obszar naszych działań obejmuje usługi w zakresie zaawansowanych rozwiązań IT, analiz biznesowych, logistyki, obsługi klientów, e-commerce, marketingu i reklamy.
W związku z dynamicznym rozwojem prowadzimy projekty rekrutacyjne do działu Departamentu Obsługi Klienta.
Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży - język fiński
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
Kompleksowa obsługa klientów w języku fińskim: przyjmowanie, realizacja i aktualizacja zamówień
Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb
Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji
Administrowanie logistyczną obsługą zamówień
Dbanie o dobry wizerunek firmy
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość języka fińskiego
Preferowane min. 6 miesięcy doświadczenia w telefonicznej obsłudze klientów sprzedaży produktów i/lub usług
Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
Komunikatywność, poprawność i płynność językowa oraz nastawienie na potrzeby klienta
Profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem
Swobodne posługiwanie się komputerem
Sumienność, odpowiedzialność, poczucie humoru
Oferujemy:
Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy
Elastyczne godziny pracy
Lokalizację w ścisłym centrum Warszawy (lub możliwość pracy zdalnej po odbytym szkoleniu)
Pakiet szkoleń
Ścieżkę rozwoju w strukturach firmy
Dodatkowe benefity: opiekę medyczną, kartę Multisport (po 3 miesiącach współpracy)
Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...
Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...
Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...
ConcentrixKatowice
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista mid / junior umowa zlecenie pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu, Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat, Pozytywne,...
Profesjonalna obsługa klienta w różnych kanałach komunikacji. Efektywne zarządzanie reklamacjami oraz rozwiązywanie problemów klientów. Dostarczanie informacji dostosowanych do indywidualnych potrzeb i stylów klientów. Zapewnienie wysokiej satysfakcji klientów poprzez skuteczną i przyjazną obsługę.
Profesjonalna obsługa klienta w różnych kanałach komunikacji. Efektywne zarządzanie reklamacjami oraz rozwiązywanie problemów klientów. Dostarczanie informacji dostosowanych do indywidualnych potrzeb i stylów klientów. Zapewnienie wysokiej satysfakcji klientów poprzez skuteczną i przyjazną obsługę.
Profesjonalna obsługa klienta w różnych kanałach komunikacji. Efektywne zarządzanie reklamacjami oraz rozwiązywanie problemów klientów. Dostarczanie informacji dostosowanych do indywidualnych potrzeb i stylów klientów. Zapewnienie wysokiej satysfakcji klientów poprzez skuteczną i przyjazną obsługę.
ConcentrixKatowice
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista mid / junior umowa zlecenie pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
Obsługa klientów renomowanej marki odzieżowej z zachowaniem najwyższych standardów jakości. Komunikacja z klientami przez różne kanały: telefon, e-mail, social media oraz live chat. Empatyczne i profesjonalne podejście do klientów w każdej interakcji. Udzielanie precyzyjnych informacji...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 godz.
Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów; Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 500 - 9 500 zł brutto/mies. rekrutacja online
5 godz.
Zakres obowiązków: Udzielanie odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wymagania: Umiejętność obsługi komputera. Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1). Stałe łącze internetowe, w technologii...