Najnowsze oferty pracy

  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    The Team collaborates closely with the Danish Teams consisting of brokers and consultants. We provide support in administrating client’s policies throughout the year and helping them make the best decisions! Our office is located in Cracow however in this role we are open to flexibility in terms...
  • Customer Service Specialist with Czech and Slovak

    Foundever   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails, chat messages and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. angielskim

    Foundever   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Poszukujemy Specjalistów i Specjalistek ds. Obsługi Klienta, którym bliska jest branża Hospitality, cenią kontakt z ludźmi i mają doświadczenie w pracy z platformami takimi jak Microsoft Office. Jest to stanowisko, które stanowi kluczowe znaczenie dla zapewnienia...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. francuskim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientami na rynkach zagranicznych przygotowywanie ofert sprzedażowych przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim / słowackim

    Klient portalu Praca.pl   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klienta. Odbieranie połączeń telefonicznych, maili, wiadomości na czacie oraz realizacja celów ustalonych przez zarządzanie. Przestrzeganie procedur i polityk firmy w celu zapewnienia jakości. Efektywne i terminowe wykonywanie powierzonych zadań....
  • Customer Service Specialist with Slovenian

    Foundever   podkarpackie    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via chat, email and calls); Answering incoming calls and meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim

    Klient portalu Praca.pl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Stała współpraca z międzynarodowymi klientami; Przygotowywanie atrakcyjnych ofert sprzedażowych; Efektywne przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz nadzór nad ich realizacją; Szybkie i efektywne rozwiązywanie reklamacji;
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Klient portalu Praca.pl   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zarządzanie wsparciem administracyjnym dla polis ubezpieczeniowych, Koordynacja, walidacja i weryfikacja danych, Bezpośredni kontakt z zespołami duńskimi w celu zapewnienia najlepszych rozwiązań rynkowych, Przygotowanie dokumentów odnowieniowych i wykonanie obliczeń, Tworzenie raportów...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   podkarpackie    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem słoweńskim

    Klient portalu Praca.pl   podkarpackie    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    12 dni
    Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Podkarpackie Specjalista ds. Obsługi Klienta Podkarpackie
Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży - jęz. Łotewski

Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży - jęz. Łotewski

HomeGlobal
podkarpackie
praca stacjonarna
1715 dni temu

Poszukujemy osób dynamicznych i kreatywnych, którym zapewnimy cykl niezbędnych szkoleń aby mogli osiągać swoje cele. Doceniamy zaangażowanie i zdolności sprzedażowe. Dla Naszych Klientów świadczymy usługi na najwyższym poziomie odpowiadające ich potrzebom.

 

Jeśli chcesz rozpocząć karierę w strukturach firmy stale rozwijającej się na rynkach międzynarodowych jest to miejsce dla Ciebie!

Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży - jęz. Łotewski


Opis stanowiska:

  • Kompleksowa obsługa klientów w języku łotewskim: przyjmowanie, realizacja i aktualizacja zamówień
  • Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb
  • Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji
  • Administrowanie logistyczną obsługą zamówień
  • Dbanie o dobry wizerunek firmy

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka łotewskiego
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Komunikatywność, poprawność i płynność językowa
  • Profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem
  • Swobodne posługiwanie się komputerem
  • Sumienność, odpowiedzialność, poczucie humoru

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy
  • Możliwość dodatkowego zarobku poprzez rekomendacje współpracowników
  • Elastyczne godziny (możliwość współpracy w niepełnym wymiarze godzin)
  • Lokalizację w ścisłym centrum Warszawy (lub możliwość współpracy zdalnej po odbytym szkoleniu)
  • Pakiet szkoleń
  • Ścieżkę rozwoju w strukturach firmy
  • Dodatkowe benefity: opiekę medyczną lub kartę Multisport
  • Możliwość wsparcia przy relokacji

Nie posiadasz CV? Aplikuj bez!

Gwarantujemy:
  • świetna lokalizacja
  • prywatna opieka medyczna
  • elastyczne godziny pracy
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • karta sportowa
  • sala relaksu i rozrywki
  • parking rowerowy
  • kawa i herbata
 

Podobne oferty

  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    The Team collaborates closely with the Danish Teams consisting of brokers and consultants. We provide support in administrating client’s policies throughout the year and helping them make the best decisions! Our office is located in Cracow however in this role we are open to flexibility in terms...
  • Customer Service Specialist with Czech and Slovak

    Foundever   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails, chat messages and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. angielskim

    Foundever   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Poszukujemy Specjalistów i Specjalistek ds. Obsługi Klienta, którym bliska jest branża Hospitality, cenią kontakt z ludźmi i mają doświadczenie w pracy z platformami takimi jak Microsoft Office. Jest to stanowisko, które stanowi kluczowe znaczenie dla zapewnienia...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. francuskim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientami na rynkach zagranicznych przygotowywanie ofert sprzedażowych przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim / słowackim

    Klient portalu Praca.pl   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klienta. Odbieranie połączeń telefonicznych, maili, wiadomości na czacie oraz realizacja celów ustalonych przez zarządzanie. Przestrzeganie procedur i polityk firmy w celu zapewnienia jakości. Efektywne i terminowe wykonywanie powierzonych zadań....
  • Customer Service Specialist with Slovenian

    Foundever   podkarpackie    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via chat, email and calls); Answering incoming calls and meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim

    Klient portalu Praca.pl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Stała współpraca z międzynarodowymi klientami; Przygotowywanie atrakcyjnych ofert sprzedażowych; Efektywne przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz nadzór nad ich realizacją; Szybkie i efektywne rozwiązywanie reklamacji;
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Klient portalu Praca.pl   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zarządzanie wsparciem administracyjnym dla polis ubezpieczeniowych, Koordynacja, walidacja i weryfikacja danych, Bezpośredni kontakt z zespołami duńskimi w celu zapewnienia najlepszych rozwiązań rynkowych, Przygotowanie dokumentów odnowieniowych i wykonanie obliczeń, Tworzenie raportów...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   podkarpackie    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem słoweńskim

    Klient portalu Praca.pl   podkarpackie    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    12 dni
    Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań.