W związku z dynamicznym rozwojem prowadzimy projekty rekrutacyjne do działu testów telefonicznej obsługi klienta.
Poszukujemy osób dynamicznych i kreatywnych, którym zapewnimy cykl niezbędnych szkoleń aby mogli osiągać swoje cele. Doceniamy zaangażowanie i zdolności sprzedażowe. Dla Naszych Klientów świadczymy usługi na najwyższym poziomie odpowiadające ich potrzebom.
Jeśli chcesz rozpocząć karierę w strukturach polskiej firmy stale rozwijającej się na rynkach międzynarodowych jest to zajęcie dla Ciebie.
Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży - Dział testów
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- Kompleksowa obsługa telefoniczna klienta w zakresie przyjmowania, realizacji i aktualizacji zamówień;
- Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb;
- Promowanie i sprzedaż produktów;
- Realizowanie projektów o różnej tematyce zgodnie ze zleceniami partnerów biznesowych;
- Dbanie o dobry wizerunek firmy i relacje z klientami;
- Administrowanie systemem zamówień;
- Udzielanie informacji na temat dokonywanych zamówień, rozwiązywanie problemów, budowanie świadomości marki.
Wymagania:
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i kreatywność;
- Ponadprzeciętne zdolności komunikacyjne;
- Zdolności sprzedażowe poparte sukcesami w sprzedażny;
- Doświadczenie w obsłudze klienta i/lub sprzedaży (doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem);
- Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów;
- Entuzjazm i zaangażowanie;
- Profesjonalizm i odpowiedzialność za powierzone zadania;
- Wysoka kultura osobista i motywacja do działania;
- Dyspozycyjność do współpracy w pełnym wymiarze godzin z biura w Warszawie.
Oferujemy:
- Atrakcyjne, stabilne warunki współpracy oraz premiowanie dobrych wyników i podejmowanych inicjatyw;
- Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o międzynarodowym zasięgu;
- Przyjazną atmosferę w multikulturowym środowisku;
- Możliwość rozwoju oraz awansu w strukturach firmy.