Every Leap Forward Is Only Possible Because It’s Humanly Possible
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.
Specjalista ds. obsługi klienta i social media
Permanent work
Workplace: Kraków
Nr Ref.: SMEK/097/PJ/43/KTY
Job description:
PRACA W KRAKOWIE
- Wsparcie klienta z branży lotniczej poprzez obsługę połączeń
- Odpowiadanie na zapytania mailowe/chat
- Obsługa Facebook'a i Tweeter'a
- Pomoc klientom w planowaniu /rezerwacji podróży
- Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta
- Znajomość j. niemieckiego na poziomie zaawansowanym- przynajmniej B2 poziom
- Znajomość j. angielskiego na poziomie średniozaawansowanym
- Ukończone studia wyższe
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i pozytywne podejście do klienta
- Umiejętność pracy w zespole
- Doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane
- Gotowość do pracy zmianowej jaki i wweekendy
- Godziny pracy: Poniedziałek - Niedziela 9:00-24:00 (dodatek nocny + taxi)
- Atrakcyjne wynagrodzenie (plus dodatkowybonus uznaniowy)
- Atrakcyjnypakiet benefitów
- Prywatna opieka medyczna dla pracownika, jaki jego rodziny (możliwość rozszerzenia pakietu o usługi stomatologiczne)
- Płatneszkolenie
- Możliwośćpracy w międzynarodowym środowisku
- Szybkiprocess rekrutacyjny 2-3 tygodnie