Naszym klientem jest jedna z największych i najnowocześniejszych europejskich firm poligraficznych świadcząca usługi firmom finansowym, technologicznym, handlowym, produkcyjnym oraz wydawniczym. Do zespołu poszukiwana jest osoba na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta i koordynacji projektów z jęz. niemieckim.
Specjalista ds. obsługi klienta i koordynacji projektów z jęz. niemieckim
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: MW/SOK
Opis Stanowiska
- wsparcie klientów niemieckojęzycznych i anglojęzycznych w zakresie obsługi innowacyjnego produktu online (platformy internetowej do przechowywania, katalogowania i udostępniania dokumentów tzw. virtual data room)
- rozwiązywanie problemów technicznych i doradzanie klientom w kwestiach optymalizacji procesów
- tworzenie pozytywnego wizerunku firmy zgodnie z założoną strategią poprzez reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami niemiecko- i anglojęzycznymi oraz badanie satysfakcji klienta
- współpraca z managerami projektu w celu komunikowania zmian oraz usprawnień systemowych
Wymagania
- 1-2 lata doświadczenia w pracy z klientem (obsługa klienta, wsparcie techniczne), najchętniej w międzynarodowym środowisku
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2)
- co najmniej dobra znajomość języka angielskiego (min. B1)
- dyspozycyjność do pracy w godzinach 14-22
- bardzo wysokie umiejętności komunikacyjne i rozwiązywania problemów
- doskonałe zdolności organizacyjne oraz duże poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania
- znajomość obsługi komputera i swoboda w posługiwaniu się pakietem MS Office
Oferujemy
- współpraca w oparciu o umowę o pracę w stabilnie rozwijającej się firmie w międzynarodowym środowisku
- atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet świadczeń dodatkowych
- możliwość wykorzystania języków obcych w codziennej pracy i kontaktu z prestiżowymi klientami
- możliwość rozwoju zawodowego
|
|
Devonshire Poznań
World Trade Center Poznań ul. Bukowska 12 60-810 Poznań tel. +48 61 865 38 88 poznan@devonshire.pl |