Rayner jest wiodącym projektantem i producentem implantów okulistycznych i farmaceutyków, specjalizuje się w soczewkach wewnątrzgałkowych (IOL) i produktach pokrewnych stosowanych w chirurgii zaćmy i chirurgii refrakcyjnej. Od momentu opracowania pierwszej soczewki wewnątrzgałkowej firma Rayner jest pionierem w dziedzinie projektowania soczewek, a jej celem jest poprawa widzenia i przywracanie wzroku na całym świecie. Misją firmy Rayner jest dostarczanie innowacyjnych i klinicznie doskonałych rozwiązań okulistycznych, które spełniają oczekiwania naszych klientów na całym świecie w zakresie poprawy wzroku i jakości życia ich pacjentów.
Wartości, którymi kierujemy się w Rayner:
- Ambicja: Gramy, aby wygrać
- Skupienie: Stawiamy Pacjentów na pierwszym miejscu
- Uczciwość: Dotrzymujemy obietnic
- Otwartość: Jesteśmy otwarci na nowe pomysły
- Szacunek: Wspieramy się nawzajem
W związku z otwarciem polskiego oddziału, Rayner poszukuje osób na stanowisko Specjalista d/s Obsługi Klienta i Finansów do pracy w biurze firmy w Warszawie.
Jeśli masz doświadczenie w pracy z Klientami B2B, jednostkami finansowania publicznego, idealnie z sektora prywatnej i publicznej ochrony zdrowia - w zakresie obsługi zamówień, fakturowania, organizacji dostaw – jesteś doskonałą / -ym Kandydatką / -em.
- Doświadczenie w obsłudze klienta, fakturowaniu i/lub kontroli kredytowej
- Doświadczenie w obsłudze magazynu / konfekcjonowaniu towarów / przygotowywaniu wysyłek
- Zdolność do pracy z własnej inicjatywy, samodzielnie i jako część zespołu
- Zdolność do pracy w napiętych terminach z dokładnością i dbałością o szczegóły
- Średniozaawansowane umiejętności obsługi programu Excel.
- Umiejętność komunikacji werbalnej i pisemnej w języku polskim i angielskim
- Doświadczenie w pracy z importem towarów
- Doświadczenie w obsłudze klienta w branży sprzętu / urządzeń medycznych.
- Wykształcenie wyższe, z ambicją budowania kariery w innowacyjnej firmie z branży urządzeń medycznych
- Znajomość systemów ERP
- Doświadczenie w pracy z systemem ERP SyteLine
- Przetwarzanie zamówień, dostaw, zwrotów w sposób dokładny, w celu zapewnienia dostaw w uzgodnionych terminach.
- Proaktywna komunikacja telefoniczna oraz e-mailowa z klientami i Key Account Manager’ami na wszystkich etapach przetwarzania zamówień, w sposób pomocny i profesjonalny. Bycie wzorem i przykładem komunikacji.
- Zbieranie i analiza informacji zwrotnych i skarg, inne analizy w razie potrzeby.
- Wspieranie procesów z zakresu medical equipment vigilance.
- Aktualizacja i zarządzanie cenami kontraktów klientów w systemie ERP.
- Zamawianie towarów do magazynu lokalnego w Warszawie w porozumieniu z Działem Obsługi Klienta Rayner UK, w celu utrzymania minimalnego niezbędnego poziomu zapasów.
- Nadzorowanie importu towarów, współpraca z agencją importową
- Przygotowywanie dokumentacji magazynowej oraz zliczanie stanów magazynowych.
- Fakturowanie sprzedaży towarów i przygotowanie wysyłki (zbieranie i pakowanie towarów do wysyłki)
- Fakturowanie / fakturowanie korygujące / wystawianie not uznaniowych
- Zajmowanie się saldami kredytowymi w księdze sprzedaży
- Monitorowanie poziomu złych długów w każdym miesiącu
- Uzgadnianie bilansu sprzedaży
- Atrakcyjne wynagrodzenie, odpowiednie do zakresu obowiązków i posiadanego doświadczenia
- Umowa o pracę na czas nieokreślony (po 3 miesięcznym okresie próbnym)
- Urlop zgodnie z zasadami kodeksu pracy
- Opiekę medyczną dla Pracowników, możliwość rozszerzenia o członków rodziny / partnerów
- Pracę w pozytywnej atmosferze, w niewielkim Zespole, w bezpośredniej współpracy z centralą firmy w Wielkiej Brytanii
- Możliwości rozwoju w międzynarodowych strukturach firmy
Jeśli szukasz ciekawej pracy, atrakcyjnych zarobków i chcesz pracować w międzynarodowej firmie z branży sprzętu medycznego – zapraszamy do Rayner!