Specjalista ds obsługi klienta i agenta

Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich
Piekary Śląskie
specjalista (mid)
praca stacjonarna
8 dni temu
Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich
Specjalista ds obsługi klienta i agenta
Miejsce pracy: Piekary Śląskie
Numer: StPr/25/0122
OBOWIĄZKI:
Kompleksowa obsługa klienta oraz agenta drogą mailową, współpraca z innymi działami firmy, prowadzenie korespondencji zgodnie z obowiązującymi procedurami, rejestracja dokumentów posprzedażowych w systemie, w zakresie obowiązków nie ma sprzedaży
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Wykszt. średnie, bardzo dobra znajomość MS Office, sprawna obsługa komputera, dokładność, samodzielność, odpowiedzialność za realizowane zadania, umiejętność pracy w zespole

Miejsce pracy:

Piekary Śląskie


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

bezpośrednio do pracodawcy


Adres:

ŻWIRKI I WIGURY 16A, 02-092 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie


Dane kontaktowe:

Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich
marcin.szulc@unext.pl


Sposób kontaktu:

bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: e-mail


Wymagane dokumenty:

Kontakt mailowy z CV

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich

Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Specjalista obsługi klienta z językiem polskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Obsługa wszystkich przychodzących i wychodzących połączeń telefonicznych, e-maili i czatów. Szybka identyfikacja i rozwiązywanie problemów związanych z produktami. Przygotowywanie kompleksowych raportów opisujących problemy techniczne. Sprawdzanie i przygotowywanie procedur...
  • Ekspert branży odzieżowej

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...
  • Ekspert branży odzieżowej

    Concentrix   Zabrze    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...
  • Specjalista obsługi klienta

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły mają znaczenie. Pracujesz w...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 dni
    Wsparcie klientów telefonicznie, przez czat i e-mail. Raportowanie w systemie CRM. Nadzór nad podjętymi działaniami i zaproponowanymi rozwiązaniami.
  • Specjalista ds. obsługi klienta w branży modowej

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Obsługa klientów przez różne kanały: telefon, e-mail, media społecznościowe, live chat. Udzielanie szczegółowych odpowiedzi na zapytania i zarządzanie reklamacjami. Praca w systemie zmianowym, z wolnymi dniami w tygodniu w przypadku pracy weekendowej.
  • Specjalista ds. obsługi klienta w branży modowej

    Concentrix   Zabrze    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Obsługa klientów przez różne kanały: telefon, e-mail, media społecznościowe, live chat. Udzielanie szczegółowych odpowiedzi na zapytania i zarządzanie reklamacjami. Praca w systemie zmianowym, z wolnymi dniami w tygodniu w przypadku pracy weekendowej.
  • Doradca klienta w sektorze odzieżowym

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    6 dni
    Obsługa klientów przez telefon, e-mail, media społecznościowe oraz live chat. Odpowiadanie na zapytania klientów i zarządzanie reklamacjami. Praca w systemie zmianowym, również w weekendy z możliwością dni wolnych w tygodniu.
  • Doradca klienta w sektorze odzieżowym

    Klient portalu Praca.pl   Zabrze    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    6 dni
    Obsługa klientów przez telefon, e-mail, media społecznościowe oraz live chat. Odpowiadanie na zapytania klientów i zarządzanie reklamacjami. Praca w systemie zmianowym, również w weekendy z możliwością dni wolnych w tygodniu.
  • Specjalista do spraw kontaktu z klientem

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    10 dni
    Obsługa kontaktów z klientami (telefony, e-maile, czaty). Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych klientów. Tworzenie raportów i procedur dotyczących rozwiązań problemów. Wsparcie w zakresie usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379