Lubisz, gdy w pracy dużo się dzieje? Czujesz, że jesteś człowiekiem od zadań specjalnych?
Zależy Ci na pracy w systemie zmianowym (zmiany poranne i popołudniowe)?
Potrzebujesz pracy na pół, 3/4, cały etat? - TA OFERTA JEST DLA CIEBIE!
- szkolenie wdrażające 20.11 - 28.11 godz. 15 -21 (7 dni roboczych)
- szkolenie wdrażające 27.11 - 05.12 godz. 15 -21 (7 dni roboczych)
- szkolenie wdrażające 27.11 - 05.12 godz. 8 - 15 (7 dni roboczych)
Specjalista ds. Obsługi Klienta - firma kurierska
Miejsce pracy: Ruda Śląska
Praca Stacjonarna w Rudzie Śląskiej
Zostań Specjalistą ds. Obsługi Klienta dla jednej z największych firmy kurierskich w Polsce.
Nie ma znaczenia doświadczenie lub jego brak. Wszystkie niezbędne narzędzia otrzymasz podczas szkolenia wstępnego, a doświadczona kadra pozwoli Ci na szlifowanie umiejętności potrzebnych do pracy z klientem. Dla nas liczą się chęci i motywacja resztę wypracujemy wspólnie!
Na czym polega praca?
- odbieramy połączenia przychodzące;
- udzielamy wszelkich informacji kontaktującym się z nami Klientom, zapewniając przy tym profesjonalne wsparcie z zachowaniem najwyższych standardów firmy;
- rozwiązujemy problemy Klientów, związane między innymi z dostawą zamówienia oraz ewentualnymi reklamacjami usług kurierskich.
Nasze oczekiwania:
- dyspozycyjność:
- od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 22:00
(system zmianowy: 7-15/8-16/9-17/10-18/11-19/12-20/13-21/14-22); - sobota 8:00 - 20:00
(system zmianowy: 8-16/9-17/10-18/11-19/12-20); - niedziela 8:00 - 18:00
(system zmianowy: 8-16/9-17/10-18); - telegeniczność;
- samodzielność w zakresie wykonywanych obowiązków;
- znajomość podstawowej obsługi komputera – warunek konieczny.
Dlaczego warto?
- w naszej firmie nie ma czasu na rutynę;
- gwarantujemy podstawowe wynagrodzenie + system prowizyjny;
- organizujemy liczne konkursy, eventy;
- oferujemy grupowe ubezpieczenie oraz OK System;
- celebrujemy spektakularne osiągnięcia naszego zespołu;
- inspirujemy naszych pracowników;
- wzajemnie dbamy o przyjazne środowisko w miejscu pracy (i poza nią);
- możliwość pracy zdalnej (po okresie wdrożenia stacjonarnego w siedzibie firmy około 2-3 miesiące).
DODATKOWO Mile widziane:
- dodatkowo wynagrodzimy obsługę klientów anglojęzycznych :)
Poznaj
ARTERIA CUSTOMER SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.