Celkar Sp. z o.o. jest firmą handlową branży motoryzacyjnej wyspecjalizowaną w sprzedaży części samochodowych do aut włoskich i francuskich. Na rynku istniejemy niemal 20 lat, jesteśmy firmą rodzinna z tradycjami, która równocześnie inwestuje w przyszłość i rozwój. Zatrudniamy ponad 60 osób, przede wszystkim w siedzibie firmy w Niepołomicach pod Krakowem. W związku z rozwojem sprzedaży na rynkach eksportowych, przede wszystkim w Unii Europejskiej, poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta eksportowego
Miejsce pracy: Kraków, Niepołomice
Zadania:
- Obsługa klientów hurtowych na terenie całej Europy (w języku obcym)
- Obsługa procesu sprzedaży (fakturowanie, przygotowanie dokumentów na potrzeby Urzędu Celnego, organizacji spedycji itp.)
- Serwis posprzedażowy (obsługa reklamacji, nadzorowanie rozliczeń)
- Przygotowywanie raportów i analiz oraz podejmowanie działań, które zmierzają do zwiększenia sprzedaży i/lub pozyskania nowych klientów
- Dobieranie części z wykorzystaniem katalogów elektronicznych
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (minimum B2) – warunek konieczny
- Znajomość drugiego języka obcego na dobrym poziomie będzie bardzo dużym atutem – niemiecki, francuski
- Prowadzenie własnej działalności gospodarczej lub gotowość do jej uruchomienia
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne
- Czynne prawo jazdy kat. B
- Biegła umiejętność obsługi komputera, przede wszystkim pakietu MS Office
- Samodzielność w pracy, skrupulatność i dokładność wykonywania powierzonych zadań
Oferujemy:
- Współpraca na działalności gospodarczej oparta o długoterminową Umowę oraz system prowizji i premii od wyników
- Pracę w firmie o długiej tradycji i mocnej pozycji na rynku w skali całej Europy
- Stabilne, długoterminowe zatrudnienie (poszukujemy TYLKO kandydatów gotowych na długotrwałą współpracę)
- Pracę w młodym, miłym i przyjaznym zespole
- Pakiet prywatnej opieki medycznej Lux-med