Zepter International Poland Sp. z o.o.
zatrudni pracownika na stanowisko:
Miejsce pracy: Warszawa
Region: mazowieckie
- Obsługa klientów sklepów internetowych, udzielanie informacji i odpowiedzi na pytania klientów w kwestiach dotyczących oferowanych przez firmę produktów, w tym międzynarodowego webshopu,
- Obsługa administracyjna sklepów (zarządzanie systemem)
- Obsługa zamówień, reklamacji, zwrotów itd.
- Dbanie o aspekty techniczne i wizualne sklepów internetowych
- Wprowadzanie, aktualizowanie oraz korekta oferty produktowej sklepów internetowych
- Koordynowanie działań promocyjnych w sklepach
- Obsługa telefoniczna Przedstawicieli
- Wysyłka korespondencji firmowej ( decyzji, pism) do struktur sprzedaży Zepter Poland
- Przygotowanie wyników przejściowych i rankingów
- Przygotowanie raportów i analiz sprzedażowych na potrzeby Dyrekcji
- Zadania powierzone w ramach Działu obsługi Klienta
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego - rozmowa rekrutacyjna w jęz. angielskim
- doświadczenie w telefonicznej i pisemnej obsłudze Klientów
- wykształcenie wyższe
- wysokie umiejętności interpersonalne, obowiązkowość, dokładność, nastawienie na cel.
- Doświadczenie w podobnej branży
- współpracę w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji i realizacji zadań,
- perspektywiczną ścieżkę kariery
- pakiet socjalny, medyczny oraz ubezpieczeniowy.
Poznaj
Zepter International Poland Sp. z o.o.
Zepter International to międzynarodowa firma, zajmująca się produkcją, dystrybucją i sprzedażą ekskluzywnych produktów z pięciu programów sprzedażowych. Zepter jest obecny na 5 kontynentach i w ponad 40 krajach, a oferowane produkty powstają w wyspecjalizowanych fabrykach zlokalizowanych w Niemczech, Włoszech i Szwajcarii. Zepter to renomowana marka, ciesząca się zaufaniem ponad 80 000 000 klientów na całym świecie świecie. Zepter to ponadczasowa misja, innowacyjne produkty i unikalna sieć sprzedaży, licząca ponad 130 000 doradców handlowych.