Ogłoszenie numer: 5914599, z dnia 2021-12-06
CSP Customer Services Polska Sp. z o.o
CSP Customer Services Polska Sp. z o.o
jest częścią Adecco S.A. oraz spółką-córką Adecco Business Solutions GmbH. Na zlecenie międzynarodowych firm świadczymy kompleksowe usługi z branży Business Process Outsourcing. W związku z realizacją projektu dla naszego wieloletniego Kontrahenta - firmy zajmującej się sprzedażą sprzętu elektronicznego, poszukujemy pracowników do naszego zespołu.
Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce (niemiecki)
Miejsce pracy: małopolskie
Opis stanowiska
Na czym polega praca?
- Telefoniczna i mailowa obsługa klienta
- Pomoc w realizacji zamówień, zwrotów i reklamacji
- Udzielanie informacji na temat produktów i procesu zakupu
- Potwierdzanie terminu dostawy oraz cen produktów i usług
Wymagania
Jakie są nasze oczekiwania?
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta mile widziane
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, nastawienie na klienta
- Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera
Oferujemy
Co gwarantujemy w zamian?
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Pracę od poniedziałku do piątku, pomiędzy 7:00-19:00
- Kompleksowe szkolenie wdrażające możliwe do przeprowadzenia zdalnie
- Atrakcyjne dwuskładnikowe wynagrodzenie
- Możliwość pracy zdalnej
- Atrakcyjny pakiet benefitów, w tym aplikację lunchingową
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.