Komm an Bord Solutions30!
Kim jesteśmy?
Telima Poland to polski oddział grupy Solutions30. Wspieramy działania niemieckich partnerów w zakresie obsługi klientów i planowania instalacji telekomunikacyjnych w Niemczech.
Może szukamy właśnie CIEBIE?
Szukamy komunikatywnych osób z biegłą znajomością języka niemieckiego Osób, które szybko się uczą i nie boją się nowych wyzwań. Zależy nam na ludziach, którzy potrafią sami zarządzać swoją pracą i jednocześnie cenią sobie działania zespołowe.
- koordynowaniem działań między działem technicznym a klientem,
- przyjmowaniem zleceń telefonicznych i mailowych,
- wysyłaniem zleceń do techników przez wewnętrzny system firmy,
- stałym kontaktem z klientami i technikami,
- tworzeniem i weryfikacją tras techników wykonujących zlecenia,
- kontrolą realizacji zaplanowanych zleceń i ich podziału na trasy.
ELASTYCZNY CZAS PRACY
Jeśli chcesz pogodzić pracę z nieregularnym planem zajęć na studiach lub innymi aktywnościami, dołącz do nas. Grafik pracy układamy uwzględniając dyspozycyjność i preferencje całego zespołu. Łatwo pogodzić pracę ze studiami. Oferujemy też pracę w pełnym wymiarze godzin, pracownicy etatowi pracują w systemie zmianowym (8-16 i 12-20).
ATMOSFERA I ZESPÓŁ
Lubimy się. Nie jesteśmy ogromną korporacją, nie zatrudniamy masowo, skomplikowane formalności nie są ważniejsze od naszego zespołu. U nas Twój indywidualny charakter znajdzie swoje miejsce :)
BIURO W CENTRUM MIASTA
Biuro zlokalizowane przy ul. Tęczowej – blisko na uczelnię, dobre połączenia komunikacyjne, w okolicy miejsca z dobrym jedzeniem, studio jogi dla zrelaksowania po pracy i escape room na integracyjne wypady.
WYNAGRODZENIE
Zapewniamy stabilne zatrudnienie i wynagrodzenie początkowe na poziomie 3800 zł brutto. Oprócz tego nie zapominamy o dodatkowych benefitach – proponujemy kartę sportową i opiekę medyczną. Dla ambitnych oferujemy dofinansowania do kursów i szkoleń powiązanych z obszarem działalności firmy.
ROZWÓJ I DOŚWIADCZENIE
Brak doświadczenia nie jest przeszkodą - to u nas możesz postawić swoje pierwsze kroki w Obsłudze Klienta. Będziesz mieć też możliwość rozwoju swoich umiejętności językowych zarówno w czasie pracy, jak i w czasie szkoleń dodatkowych.
- biegła znajomość języka niemieckiego,
- gotowość do pracy w systemie zmianowym (8-16 i 12-20),
- wysoko rozwinięte umiejętność komunikacyjne,
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie w obsłudze klienta.
Nie prowadzimy sprzedaży ani pozyskiwania nowych klientów. Kontaktujemy się wyłącznie z klientami, którzy korzystają z naszych usług.