Ogłoszenie numer: 470635, z dnia 2014-06-25
CGB Sp. z o.o. (WyjątkowyPrezent.pl)
Z pasją zamieniamy marzenia we wspomnienia!
Wyjątkowy Prezent powstał w 2007 r. i jest pierwszą oraz największą w Polsce firmą sprzedającą prezenty w formie niezapomnianych przeżyć, tj. Skok ze Spadochronem, Jazda Lamborghini, Masaż w SPA, Kolacja dla Dwojga, Romantyczny Weekend poza miastem. W ofercie posiadamy ponad 1.300 niezwykłych prezentów, które w formie eleganckich Voucherów - kart i pakietów podarunkowych - trafiają w ręce naszych klientów.
Nasza sieć sklepów liczy już kilkanaście Punktów Sprzedaży w Galeriach Handlowych w całej Polsce, a portal internetowy www.wyjatkowyprezent.pl odwiedza rocznie ponad 1,2 mln klientów.
Nasza Grupa działa już w 9 krajach świata i wszędzie realizuje tę samą misję - zamiany kultury obdarowywania z rzeczy materialnych na prezenty w formie emocjonujących przeżyć.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta (Doradca ds. marzeń)
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Telefoniczna i mailowa obsługa naszych klientów (doradztwo klientom indywidualnym i biznesowym w wyborze niezapomnianych prezentów, realizowanie zamówień, pomaganie klientom w rezerwacji, działania posprzedażowe),
- Kontakt z partnerami biznesowymi,
- Wykonywanie prac administracyjno-biurowych (m.in. obsługa korespondencji, rejestrowanie dokumentów przychodzących),
- Uczestniczenie w pozostałych projektach firmowych (produktowych, marketingowych, b2b).
Wymagania
- Wyższe wykształcenie,
- Wysokie umiejętności organizacyjne,
- Odpowiedzialność, dokładność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- Umiejętność myślenia analitycznego oraz samodzielność w działaniu,
- Wysokie zdolności interpersonalne i kultura osobista,
- Umiejętność pracy pod presją czasu,
- Dyspozycyjność do pracy od poniedziałku do soboty, gotowość do pracy zmianowej,
- Sprawna obsługa komputera, dobra znajomość środowiska MS Office,
- Znajomość j. angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodny kontakt.
Dodatkowo atutem jest:
- Doświadczenie w telefonicznym i bezpośrednim kontakcie z klientami, w obsłudze systemów CMS lub na podobnym stanowisku,
- Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę w fenomenalnym zespole młodych, ambitnych i pochłoniętych pasją do pracy i życia ludzi,
- Codzienny kontakt z bardzo oryginalnym produktem oraz możliwość korzystania z naszych przeżyć,
- Możliwość rozwoju w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie, będącej liderem na Polskim rynku prezentowym.
Osoby zainteresowane współpracą prosimy o przesłanie CV z odpowiedziami na poniższe pytania:
- Co jest Twoją pasją?
- Dlaczego chcesz u nas pracować?
- Co motywuje Cię do pracy?