E100 jest międzynarodową firmą z branży kart paliwowych i usług dla transportu.
Karta paliwowa E100 to nasz główny produkt a do niego oferujemy szereg usług dodatkowych dla transportu. Sieć akceptacji Naszej karty to już 16 500 lokalizacji w 32 krajach i w planach mamy jeszcze więcej!
W Polsce tworzymy zespół ponad 350 pracowników a w ramach grupy Nasza struktura to ponad 1000 osób.
Pracujemy w międzynarodowym środowisku zaangażowanych specjalistów, którzy stawiają na rozwój firmy. Cały czas się uczymy i dążymy, aby rozwijać obszary, w których pracujemy.
Dołącz do Nas!
Chcesz zasilić nasze szeregi? Aplikuj do nas!
Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- Opieka telefoniczna i mailowa nad klientem B2B, który zdecydował się na korzystanie z usługi finansowej oferowanej przez E100.
- Przygotowywanie i administracja dokumentacji niezbędnej do zawarcia umowy z klientem.
- Weryfikacja i zarządzanie dokumentacją związaną ze świadczeniem usług finansowych.
- Przygotowywanie i przekazywanie raportów oraz dokumentów do działu księgowości.
- Przygotowanie i wysyłanie zaliczek pieniężnych do klienta.
- Wprowadzanie przelewów do banków.
- Monitoring spłat od kontrahentów.
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub stanowisku związanym z rozliczeniami finansowymi/obsługą klienta.
- Doświadczenie w pracy z dokumentacją.
- Znajomość MS Excel.
- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację ustną i pisemną.
- Znajomość języka rosyjskiego lub niemieckiego będzie dodatkowym atutem.
- Umiejętność dobrej organizacji czasu pracy.
- Zaangażowanie w wykonywane obowiązki, samodzielność, skrupulatność.
Oferujemy:
- Umowa o pracę od początku współpracy.
- System premiowy/prowizyjny.
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Opieka medyczna.
- Karta Multisport.
- Platforma e-learning do nauki języków obcych.
- Możliwości rozwoju w strukturach firmy.
- Praca w dynamicznym zespole doświadczonych specjalistów.