Ogłoszenie numer: 1933981, z dnia 2018-03-27
Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego sp. z o.o.
Dla naszego klienta - firmy o globalnym zasięgu, istniejącej w Polsce od ponad 20 lat, obsługującej kontrahentów z branż m.in. e-commerce, bankowości oraz elektroniki, poszukujemy kandydatów z bardzo dobrą znajomością j. niemieckiego (min. B2) na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
Chciałbyś pracować w międzynarodowym zespole przy ambitnym projekcie? Lubisz poznawać różne kultury i osobowości? Zgłoś się do nas!
Osoba na ww. stanowisku odpowiedzialna będzie za pierwszą linię wsparcia klientów biznesowych (klienci kontaktują się telefonicznie, mailowo oraz poprzez chat).
Wymagania
- znajomość j. niemieckiego na poziomie min. B2
- komunikatywność
- dobra znajomość obsługi komputera
Oferujemy
- pracę w międzynarodowym zespole na rzecz światowego lidera branży e-commerce
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość pracy na pełny etat, 3/4 lub 1/2 etatu
- pracę w elastycznych godzinach (6:00-22:00)
- wynagrodzenie: 5000 zł/m-c brutto + dodatki za pracę w weekendy + premie miesięczne w wysokości do 1000 zł brutto
- benefity pozapłacowe (karta MultiSport/ prywatna opieka medyczna)
- pakiet relokacyjny: 2000 zł (dla osób spoza województwa śląskiego)
- dogodną lokalizację pracy (GPP Business Park)
- profesjonalne szkolenie wstępne (płacimy za Twój czas spędzony na szkoleniu)
Wynagrodzenie
Od 5000 do 6000 PLN