Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Dla międzynarodowej firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego w j. niemieckim/ francuskim/ holenderskim/ węgierskim/ fińskim
Miejsce pracy: Warszawa
Sp/05/2018
Zakres obowiązków:
- obsługa księgowa klientów wewnętrznych w ramach centrum finansowo-księgowego
- uzgadnianie kont klientów i sprawdzanie rozbieżności oraz rozwiązywanie problemów dotyczących rozliczeń z klientami
- wykonywanie transakcji finansowych, w tym weryfikacja, klasyfikowanie i rejestrowanie danych dotyczących należności
- weryfikacja wprowadzonych danych i zaksięgowanych faktur
- zarządzanie dokumentacją klientów
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość jednego z jezyków niemieckim/ francuskim/ węgierskim/ fińskim (minimum B2)
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego min. B2
- doskonałe umiejętności komunikacyjne
- gotowość do obsługi wymagających klientów i pracy administracyjnej
- mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
Oferta:
- codzienna praca w środowisku międzynarodowym
- możliwość używania i rozwijania umiejętności językowych
- profesjonalne szkolenia
- przyjazna atmosfera pracy
- stabilne zatrudnienie w prestiżowej organizacji (umowa o pracę i pakiet benefitów)