specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych; Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami; Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta; Kontrola poprawności zamówień; Utrzymywanie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 000 - 9 600 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Główne obowiązki: Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej; Odpowiadanie na zapytania i wnioski użytkowników oraz omawianie poszczególnych przypadków; Prowadzenie bieżących spraw poprzez rejestrowanie informacji o każdej interakcji w systemie;...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Jesteśmy jednym z największych biur tłumaczeń w Polsce.
Naszym Klientom, obecnym na wszystkich kontynentach, dostarczamy tylko usługi wysokiej jakości.
Sukcesy zawdzięczamy ludziom, którzy tworzą nasz zespół z pasji do języków obcych.
Obecnie intensywnie się rozwijamy i poszukujemy nowych pracowników.
Dołącz do nas: www.lingualab.pl.
Specjalista ds. Obsługi Klienta (biuro tłumaczeń)
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: SOK 2018/06
W Lingua Lab będziesz:
pełnić nadzór nad pełnym procesem tłumaczeniowym przy projektach tłumaczeń pisemnych i ustnych (planowanie, organizowanie, koordynowanie i kontrolowanie),
zarządzać procesem podziału pracy,
bezpośrednio współpracować z klientami w zakresie ich obsługi,
kontrolować jakość projektów i dbać o ich terminowość,
wykonywać inne prace wynikające z charakteru prowadzonej działalności.
Jesteś naszym wymarzonym kandydatem jeśli:
posiadasz bardzo dobrą znajomość j. polskiego (zasad gramatyki, ortografii, interpunkcji) oraz j. angielskiego pozwalającą na swobodną komunikację pisemną oraz ustną,
cechuje Cię umiejętność logicznego myślenia, systematyczność, dbałość o szczegóły, odpowiedzialność, samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy,
masz doświadczenie w zarządzaniu projektami i/lub obsłudze klienta,
potrafisz wykonywać kilka zadań równocześnie oraz ustalać priorytety,
znasz dobrze pakiet Ms Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
Gwarantujemy Ci:
stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin oraz w perspektywie awans,
pracę w renomowanym biurze tłumaczeń,
codzienny kontakt z różnymi językami obcymi,
pracę w sympatycznym i młodym zespole, formę zatrudnienia oraz wynagrodzenie: do uzgodnienia.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych; Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami; Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta; Kontrola poprawności zamówień; Utrzymywanie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 000 - 9 600 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Główne obowiązki: Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej; Odpowiadanie na zapytania i wnioski użytkowników oraz omawianie poszczególnych przypadków; Prowadzenie bieżących spraw poprzez rejestrowanie informacji o każdej interakcji w systemie;...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...