Szukasz pracy w młodym i nastawionym na sukcesy zespole?
Firma Contact Center świadczy usługi outsourcingowe dla polskich i międzynarodowych firm w zakresie Contact Center, komunikacji marketingowej oraz wsparcia sprzedaży.
Specjalista ds. Obsługi Klienta- back office / info
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- Obsługa sklepu online w branży odzieżowej
- Profesjonalny kontakt z klientem – połączenia przychodzące oraz kontakt mailowy
- Reklamacje/zwroty/zapytania produktowe/ status zamówienia
- Budowanie i dbanie o dobre relacje z Klientami;
- Jeśli stawiasz na rozwój - możesz rozwijać się dzięki szkoleniom oraz być odpowiedzialnym za kształtowanie pracy całego zespołu.
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
- Posiadasz bardzo dobre umiejętność obsługi komputera (MS Office, Internet, aplikacje i systemy)
- Płynnie komunikujesz się w j. polskim
- Jesteś otwarty na nowe wyzwania
- Potrafisz wykorzystać swoją kreatywność, energię i proaktywną postawę do realizacji celów
- Nie boisz się podejmować nowych wyzwań
- Status ucznia/studenta będzie dodatkowym atutem.
W zamian oferujemy Ci:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
- Profesjonalne szkolenie wdrożeniowe
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Świetną lokalizację i nowoczesne biuro (West Station II, al. Jerozolimskie 142B)
- Benefity : Multisport, pakiet Medicover, kursy językowe
Nie czekaj i dołącz do Naszego zespołu JUŻ DZIŚ!
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.