Ogłoszenie numer: 1514424, z dnia 2017-02-13
Firma 4cv istnieje od 2001 roku.
Zajmujemy się w głównej mierze sprzedażą i świadczeniem usług
w zakresie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego telefonów
i akcesoriów czołowych firm w segmencie GSM.
Świadczymy szeroki wachlarz usług dotyczący profesjonalnego wsparcia i doradztwa w zakresie problematyki rozwiązań współczesnej telefonii komórkowej.
Obecnie poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:
Specjalista ds. Obsługa Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- odpowiedzialność za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta Salonu i Serwisu Samsung
- aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów
- prezentowanie produktów i usług firmy
- udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów
- analiza potrzeb i oczekiwań klientów
- przyjmowanie reklamacji od klientów
- weryfikacja jakości napraw urządzeń elektronicznych po dokonanej naprawie, w szczególności sprawdzenie poprawności działania naprawionego telefonu (test funkcjonalny)
- oględziny zewnętrzne aparatu dla sprawdzenia zgodności z wymaganiami estetycznymi oraz przygotowanie urządzenia do wysyłki
Wymagania
- wykształcenie min. średnie
- umiejętność obsługi komputera
- znajomość w stopniu dobrym jęz. angielskiego
- doświadczenie w pracy w obsłudze klienta lub helpdesk, call center
- nienaganna prezencja, dobra dykcja i miły głos
- komunikatywność, rzetelność,dynamika w działaniu
- dobra organizacja pracy własnej
- umiejętność pracy w zespole
- odporność na stres
Oferujemy
- pracę w prężnie rozwijającej się firmie
- możliwość rozwijania swoich kompetencji
- miłą atmosferę pracy w zgranym zespole
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.