Strabag jest europejskim Koncernem w branży technologii budowlanych. Dzięki zatrudnieniu kompetentnych pracowników oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizujemy z sukcesem inwestycje na całym świecie. Nie byłoby to możliwe bez zespołowej pracy. Pracownicy z inicjatywą, odpowiedzialni i dążący do celu i mają możliwość nieograniczonego rozwoju zawodowego.
Zostań częścią naszego zespołu!
Spółka BRVZ należy do koncernu STRABAG SE i jest odpowiedzialna za obsługę w obszarze finansowym, personalnym, zarządzania nieruchomościami i informatycznym. Obecnie poszukujemy od zaraz osoby na stanowisko:
Zadania:
- Asset Management – Property Management
- Administrowanie nieruchomościami użytkowanymi przez Koncern oraz przeznaczonymi na sprzedaż/wynajem
- Zagospodarowanie nieruchomości nieużytkowanych przez Koncern
- Wewnętrzne rozliczanie czynszów, rozliczanie kosztów operacyjnych, bieżące utrzymanie nieruchomości i prowadzenie koniecznych inwestycji
- Sporządzanie miesięcznego rachunku wyników (łącznie z rozliczeniami międzyokresowymi)
- Wycena nieruchomości, analiza lokalizacji
- Przeprowadzanie procesów sprzedaży i wynajem nieruchomości
Wymagania:
- Wyższe wykształcenie ekonomiczne
- Doświadczenie w branży oraz dobra znajomość rynku nieruchomości będzie dodatkowym atutem
- Umiejętność pracy w zespole, samodzielność w działaniu, zdolności negocjacyjne
- Umiejętność pracy z liczbami, myślenie analityczne
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS-Office, w szczególności Excel i Word
- Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego lub/i angielskiego
- Ponadprzeciętne zaangażowanie
Oferujemy:
Różnorodne, ambitne zadania, szerokie spektrum zagadnień, możliwości szkoleń i rozwoju zawodowego
Prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego wraz ze zdjęciem przez formularz aplikacyjny on-line na www.strabag.pl w zakładce ”kariera” (opcja aplikowania na konkretną ofertę pracy!).
Poznaj
STRABAG
Dlaczego warto?
STRABAG SE jest europejskim koncernem budowlanym z blisko 180-letnią tradycją, działającym w wielu krajach europejskich jak i na innych kontynentach. Na rynku polskim rozpoczęliśmy działalność w 1987 roku, wraz z przygotowaniami do budowy hotelu Marriott w Warszawie. Działalność STRABAG cechuje kompleksowy zakres usług budowlanych, nowoczesne technologie, wysokiej jakości materiały oraz najnowszej generacji park maszynowy.
Dzięki zaangażowaniu wykwalifikowanej kadry specjalistów oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizujemy nawet najbardziej skomplikowane przedsięwzięcia budowlane – w terminie, w najwyższej jakości i konkurencyjnej cenie.
Kandydatom posiadającym odpowiednie kwalifikacje i umiejętności, dajemy możliwość by wspólnie z nami dalej rozwijać swoje kompetencje. Oferujemy pracę dla m.in. inżynierów i kierowników na budowach różnego rodzaju, mechaników maszyn i urządzeń budowlanych, specjalistów w obszarze finansowym, administracyjnym i w wielu innych obszarach.
Opinie o pracodawcy
-
Marcin Czuba
Kierownik Kontraktu w branży mostowej
Jestem absolwentem budownictwa Politechniki Warszawskiej. Zanim rozpocząłem pracę w dyrekcji mostowej STRABAG przez prawie 6 lat pracowałem w biurach projektowych, na początku jeszcze jako student. W końcu postawiłem na jedną, ale mocną kartę i związałem się z firmą STRABAG, w której pracuję już 11 lat. Pierwsze lata w wykonawstwie były bardzo intensywne. Zaczynałem jako inżynier budowy, a w praktyce kierowałem brygadami ludzi. Wtedy uczyłem się także zarządzać budową. Kolejne projekty były ciekawsze i bardziej skomplikowane zarówno pod względem technicznym jak i logistycznym. Każda kolejna budowa niosła nowe wyzwania, a w rezultacie ogromne poczucie satysfakcji. Zawsze byłem zdania, że prawdziwy Kierownik musi umieć rozmawiać z pracownikami, pochylić się nad ich problemami, a czasami także „ubrudzić sobie buty”.
-
Anna Kowal
Specjalista ds. finansów
Podczas studiów starałam się efektywnie spędzać czas, biorąc udział w konferencjach naukowych dotyczących tematyki finansowej czy koordynując działalność koła naukowego. Moje starania zostały docenione podczas rozmowy rekrutacyjnej w STRABAG, gdzie rozpoczęłam pracę w listopadzie 2016 r., dołączając do działu finansowego. Największą zaletą mojej pracy jest miła atmosfera, możliwość współpracy i czerpania wiedzy od osób z wieloletnim stażem i ogromną wiedzą, którzy motywują mnie do działania i zawsze służą pomocą. Dzięki szerokiemu wachlarzowi szkoleń Akademii Koncernu oraz dzięki szkoleniom organizowanym w Oddziale Rzeszów mam możliwość ciągle poszerzać swoją wiedzę i zdobywać nowe umiejętności, które pozwalają mi lepiej i szybciej wypełniać obowiązki służbowe. Ponadto uczestnictwo w szkoleniach ułatwia integrację oraz wymianę doświadczeń między pracownikami całego Koncernu. Udział w całym procesie realizacji Kontraktów, czerpanie wiedzy od personelu technicznego oraz możliwość zobaczenia efektu końcowego wspólnych działań jest dla mnie bodźcem do dalszego działania. Zmiany w technologii wykonania oraz w przepisach prawa nie pozwalają mi stać w miejscu i skłaniają do ciągłego doskonalenia się.
Proces rekrutacji
- Krok Dokumenty aplikacyjne
- Krok Rozmowa kwalifikacyjna
- Krok Podpisanie umowy