SIG jest wiodącym dystrybutorem specjalistycznych materiałów budowlanych, obsługującym sektor budowlany i konstrukcyjny w całej Europie. Zapewnia Klientom porady wykwalifikowanych doradców, profesjonalną i szybką obsługę handlową, poszerzoną o usługi transportowe, terminowe dostawy oraz pełny asortyment produktów. Gwarantuje sprawną obsługę na każdym etapie prowadzonych prac budowlanych i wykończeniowych. Od kilku lat rozwija się w modelu sprzedaży wielokanałowej, obejmującym zarówno tradycyjne metody sprzedaży jak i dynamiczny rozwój sprzedaży e-commerce.
Do zespołu e-commerce B2B w Polsce (nominacje do ścisłego finału w kategorii zespołowej i pierwsza nagroda dla prowadzącego zespół w konkursie Izby Gospodarki Elektronicznej „dyrektor e-commerce roku ‘22, kategoria B2B”, poszukujemy kandydata na stanowisko
Opis stanowiska:
- Współtworzenie i realizacja strategii Social Media w oparciu o cele biznesowe firmy
- Prowadzenie kanałów Social Media oraz ich bieżąca obsługa
- Monitoring i budowanie zasięgu marki, dbanie o spójny przekaz we wszystkich kanałach mediów społecznościowych
- Angażowanie społeczności do tworzenia i dzielenia się własnymi treściami, interakcja i aktywizowanie użytkowników mediów społecznościowych
- Analiza i raportowanie efektywności prowadzonych działań
- Kreowanie zainteresowania społeczności realizowanymi inicjatywami marketingowymi
- Koordynowanie i organizacja współpracy z influencerami
- Czynny udział w interakcjach z Klientami w kanałach social media
- Analiza trendów, rynku i konkurencji oraz liczbowe podejście do realizowanych działań
- Inicjowanie, planowanie i czuwanie nad realizacją kampanii płatnych w Social Mediach
Wymagania:
- Minimum 2-letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu działań komunikacyjnych w Social Mediach
- Bardzo dobra znajomość narzędzi do zarządzania i analizy Social Media
- Znajomość zasad influencer marketingu
- Kreatywność, zaangażowanie i samodzielność oraz wykazywanie się własną inicjatywą
- Umiejętności copywriterskie
- Umiejętność obsługi narzędzi reklamowych w mediach społecznościowych
- Doświadczenie we współpracy z blogerami i influencerami
- Doświadczenie w prowadzeniu działań Social Media dla firmy B2B
- Znajomość rozwiązań Generative AI
- Znajomość branży budowlanej
- Umiejętność montażu i tworzeniu prostych materiałów wideo
- Znajomość programów graficznych
- Ponadprzeciętne możliwości rozwoju
- Duży zakres samodzielności i możliwość realizowania własnych pomysłów
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- Pracę w firmie o dojrzałej kulturze organizacyjnej
- Platformę wspierającą dobrostan pracowników
- Możliwość skorzystania z opieki medycznej bądź karty sportowej
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie
- Udział w programie wdrożeniowym nowego pracownika (wyposażenie w wiedzę niezbędną na danym stanowisku)
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy
- Możliwość zdobycia doświadczenia w dużej międzynarodowej organizacji o rozproszonej strukturze
- Udział w inicjatywach charytatywnych
- Bezpieczne warunki pracy
Poznaj
SIG Sp. z o.o.
30-644 Kraków
Dlaczego warto?
Jesteśmy częścią Grupy SIG. SIG działa w obszarze dystrybucji materiałów budowlanych. Międzynarodowy koncern SIG plc z siedzibą w Wielkiej Brytanii istnieje od 1956 roku i notowany jest na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Grupa SIG obecna jest w 7krajach Europy, tworząc rozległą sieć oddziałów handlowych, m.in. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Beneluksie, Francji, Irlandii. Nasze działanie cechuje wielopłaszczyznowość: dostarczamy produkty zarówno do indywidualnych, jak i instytucjonalnych odbiorców. Od małych obiektów (np. budowa domów jednorodzinnych) po potężne inwestycje (hale sportowe, centra handlowe, lotniska).
Proces rekrutacyjny
- Krok Analiza nadesłanych aplikacji
- Krok Kontakt telefoniczny
- Krok Spotkanie rekrutacyjne