Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny SPZOZ
ul. A.J. Madalińskiego 25, Warszawa
zatrudni pracownika na stanowisko:
Szpital im. Świętej Rodziny SPZOZ to dynamicznie rozwijający się nowoczesny, wielodyscyplinarny ośrodek medyczny, poświęcony problemom zdrowia kobiet i ich rodzin. Szpital realizuje kompleksowe świadczenia medyczne w zakresie profilaktyki, leczenia i rehabilitacji chorób kobiecych, sprawowania opieki nad matkami i ich dziećmi w okresie okołoporodowym oraz pediatrii, chirurgii onkologicznej wraz z chemioterapią i diagnostyki. Pracownicy placówki dokładają wszelkich starań, aby powrót do zdrowia przebiegał w przyjaznej atmosferze, z zapewnieniem intymności, godności i poszanowania praw Pacjentek, ich dzieci i rodzin. Placówka wyróżniona została tytułem "Szpital Przyjazny Dziecku" (2007r., 2013r, 2018r.), jest także finalistą rankingu „Bezpieczny Szpital”(2009r., 2015r., 2019r.). Wysoki poziom usług świadczonych przez Szpital potwierdza uzyskany w 2008 i 2017r. roku certyfikat jakości ISO, dostosowany do znowelizowanej normy PN EN ISO 9001:2015 oraz Certyfikat Akredytacyjny nadany przez Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia przy Ministerstwie Zdrowia (2015 r., 2019r.) potwierdzający spełnianie standardów jakości w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych na najwyższym poziomie.
Miejsce pracy: Dział Marketingu i Promocji Zdrowia
- współtworzenie strategii komunikacyjnej dla kanałów społecznościowych,
- zarządzanie profilami w social mediach
- planowanie, tworzenie i publikowanie angażującego contentu w mediach własnych
- koordynowanie moderacji
- nadzorowanie kampanii reklamowych
- kreowanie nowych inicjatyw komunikacyjnych
- współpraca z Influencerami
- współpraca z fotografem, studiem video
- analizowanie statystyk i raportowanie wyników działań
- monitorowanie wypowiedzi na temat marki publikowanych poza kanałami własnymi
- monitorowanie działań konkurencji
- wsparcie marketingowe
- wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: marketing, zarządzanie
- zainteresowanie trendami w komunikacji marketingowej
- doskonałe poruszanie się w social mediach
- doświadczenie w tworzeniu treści na potrzeby mediów własnych
- znajomość zasad SEM, SEO
- poczucie estetyki i umiejętność tworzenia grafik
- kreatywność, inicjatywa w działaniu, zaangażowanie
- umiejętność efektywnej pracy w zespole
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
- ciekawą i rozwijającą pracę na rynku medycznym,
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- pakiet benefitów (m.in. ubezpieczenie grupowe, Multisport)