Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny SPZOZ
ul. A.J. Madalińskiego 25, Warszawa
zatrudni pracownika na stanowisko:
Szpital im. Świętej Rodziny SPZOZ to dynamicznie rozwijający się nowoczesny, wielodyscyplinarny ośrodek medyczny, poświęcony problemom zdrowia kobiet i ich rodzin. Szpital realizuje kompleksowe świadczenia medyczne w zakresie profilaktyki, leczenia i rehabilitacji chorób kobiecych, sprawowania opieki nad matkami i ich dziećmi w okresie okołoporodowym oraz pediatrii, chirurgii onkologicznej wraz z chemioterapią i diagnostyki. Pracownicy placówki dokładają wszelkich starań, aby powrót do zdrowia przebiegał w przyjaznej atmosferze, z zapewnieniem intymności, godności i poszanowania praw Pacjentek, ich dzieci i rodzin. Placówka wyróżniona została tytułem "Szpital Przyjazny Dziecku" (2007r., 2013r, 2018r.), jest także finalistą rankingu „Bezpieczny Szpital”(2009r., 2015r., 2019r.). Wysoki poziom usług świadczonych przez Szpital potwierdza uzyskany w 2008 i 2017r. roku certyfikat jakości ISO, dostosowany do znowelizowanej normy PN EN ISO 9001:2015 oraz Certyfikat Akredytacyjny nadany przez Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia przy Ministerstwie Zdrowia (2015 r., 2019r.) potwierdzający spełnianie standardów jakości w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych na najwyższym poziomie.
Miejsce pracy: Dział Marketingu i Promocji Zdrowia
- współtworzenie strategii komunikacyjnej dla kanałów społecznościowych,
- zarządzanie profilami w social mediach
- planowanie, tworzenie i publikowanie angażującego contentu w mediach własnych
- koordynowanie moderacji
- nadzorowanie kampanii reklamowych
- kreowanie nowych inicjatyw komunikacyjnych
- współpraca z Influencerami
- współpraca z fotografem, studiem video
- analizowanie statystyk i raportowanie wyników działań
- monitorowanie wypowiedzi na temat marki publikowanych poza kanałami własnymi
- monitorowanie działań konkurencji
- wsparcie marketingowe
- wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: marketing, zarządzanie
- zainteresowanie trendami w komunikacji marketingowej
- doskonałe poruszanie się w social mediach
- doświadczenie w tworzeniu treści na potrzeby mediów własnych
- znajomość zasad SEM, SEO
- poczucie estetyki i umiejętność tworzenia grafik
- kreatywność, inicjatywa w działaniu, zaangażowanie
- umiejętność efektywnej pracy w zespole
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
- ciekawą i rozwijającą pracę na rynku medycznym,
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- pakiet benefitów (m.in. ubezpieczenie grupowe, Multisport)
Poznaj
Szpital Specjalistyczny im. Św. Rodziny SP ZOZ
Szpital im. Świętej Rodziny SPZOZ to dynamicznie rozwijający się nowoczesny, wielodyscyplinarny ośrodek medyczny, poświęcony problemom zdrowia kobiet i ich rodzin. Szpital realizuje kompleksowe świadczenia medyczne w zakresie profilaktyki, leczenia i rehabilitacji chorób kobiecych, sprawowania opieki nad matkami i ich dziećmi w okresie okołoporodowym oraz pediatrii, chirurgii onkologicznej wraz z chemioterapią i diagnostyki. Pracownicy placówki dokładają wszelkich starań, aby powrót do zdrowia przebiegał w przyjaznej atmosferze, z zapewnieniem intymności, godności i poszanowania praw Pacjentek, ich dzieci i rodzin. Placówka wyróżniona została tytułem "Szpital Przyjazny Dziecku" (2007r., 2013r, 2018r.), jest także finalistą rankingu „Bezpieczny Szpital”(2009r., 2015r., 2019r.). Wysoki poziom usług świadczonych przez Szpital potwierdza uzyskany w 2008 i 2017r. roku certyfikat jakości ISO, dostosowany do znowelizowanej normy PN EN ISO 9001:2015 oraz Certyfikat Akredytacyjny nadany przez Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia przy Ministerstwie Zdrowia (2015 r., 2019r.) potwierdzający spełnianie standardów jakości w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych na najwyższym poziomie.