badaj.to Sp. z o.o. to sieć laboratoriów medycznych, które od ponad 30 lat – pod marką Śląskie Laboratoria Analityczne i badaj.to – wykonują badania laboratoryjne Klientom indywidualnym oraz podmiotom leczniczym. Wśród naszych Kontrahentów znajdują się zarówno szpitale, przychodnie jak i gabinety specjalistyczne.
W związku z rozwojem firmy, prowadzimy rekrutację na stanowisko:
- Atrakcyjny system wynagradzania
- Pracę pełną ciekawych wyzwań i możliwość kreowania działań inspirujących naszych klientów do dbania o zdrowie
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych organizowanych przez pracodawcę
- Komplet narzędzi niezbędnych do efektywnego wykonywania pracy
- Zachęcający pakiet benefitów, w tym: wysokie zniżki na badania laboratoryjne dla Ciebie oraz Twojej najbliższej rodziny, ubezpieczenie grupowe, program rekomendowania pracowników, pakiety świadczeń socjalnych oraz możliwość uczestniczenia w inicjatywach dobroczynnych
- A także: karta MultiSport, dofinansowanie do posiłków SmartLunch
- udział w tworzeniu oraz realizacji strategii marketingowej marki
- praca na platformie służącej automatyzacji działań marketingowych
- analityka działań i zdarzeń w oparciu o takie systemy jak Google Analytics 4
- aktywne proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań mających na celu poprawę jakości kanału e-commerce oraz zwiększenie sprzedaży
- odpowiedzialność za prowadzenie i optymalizację kampanii reklamowych w mediach społecznościowych
- prowadzenie profili w mediach społecznościowych
- tworzenie i publikacja contentu
- organizacja eventów, nadzór nad produkcją materiałów marketingowych
- dbanie o spójność komunikacji marki
- wykształcenie wyższe (preferowane: marketing)
- minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- znajomość narzędzi takich jak Google Analytics, Canva czy Salesmanago
- znajomość i umiejętność praktycznego wykorzystania Facebook Ads, mechanizmów SEO/SEM, e-mail marketing oraz narzędzi do monitorowania i analizy social media
- doświadczenie w tworzeniu tekstów na potrzeby marketingu i reklamy
- praktyczna znajomość i umiejętność poruszania się w systemach zarządzania treścią (WP)
- umiejętności analityczne, duża kreatywność
- nastawienie na współpracę z zespołem
- znajomość branży medycznej będzie dodatkowym atutem
Dzięki licznym punktom pobrań krwi, a mamy ich prawie 150 w 5 województwach, jesteśmy blisko naszych Klientów. My też bywamy pacjentami, dlatego oferujemy taką opiekę medyczną, jakiej sami oczekujemy. Każdego roku wykonujemy miliony badań diagnostycznych i jesteśmy dumni z tego, że nasza praca wpływa na zdrowie naszych Klientów i ich rodzin.
O sukcesach firmy decydują ludzie, którzy ją tworzą. Nasz zespół liczy ponad 500 pracowników. Łączy nas pasja i zaangażowanie z jakimi podchodzimy do swoich codziennych obowiązków. Dzielimy się wiedzą i szanujemy wzajemne poglądy i wartości. Los najbardziej potrzebujących nie jest nam obojętny, dlatego aktywnie włączamy się w akcje charytatywne (sla.pl/pomagamy).
Nasze usługi często ratują ludzkie życie. Każdego dnia, wydając wyniki badań, dajemy Pacjentom świadomość stanu swojego zdrowia. Czy może być coś bardziej motywującego do pracy? Jeśli cenisz – tak jak my – etykę w działaniu, otwartość i uczciwość w relacjach ze współpracownikami, a ponadto szukasz niekorporacyjnej atmosfery to nie czekaj dłużej, zaaplikuj i dołącz do naszego zespołu!
Poznaj
BADAJ.TO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
badaj.to Sp. z o.o. to sieć laboratoriów medycznych, które od ponad 30 lat – pod marką Śląskie Laboratoria Analityczne i badaj.to – wykonują badania laboratoryjne Klientom indywidualnym oraz podmiotom leczniczym. Wśród naszych Kontrahentów znajdują się zarówno szpitale, przychodnie jak i gabinety specjalistyczne.