McArthur to jedna z najbardziej cenionych i rozpoznawalnych marek obuwia w kraju. Firma działa na rynku od kilkunastu lat, zdobywając uznanie konsumentów w całej Polsce. Staramy się wprowadzać innowacyjne wzornictwo, dbając przy tym o najdrobniejsze szczegóły każdej kolekcji. Dokładamy wszelkich starań, by w naszych salonach firmowych sprostać wszystkim wymaganiom klientów. Obecnie w związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy do naszej sieci sklepów kandydatów na stanowisko:
Miejsce pracy: Brzezie/Zabierzów
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie współtworzyć strategię rozwoju firmy. Będzie również odpowiedzialna za koordynowanie i realizowanie działań marketingowych. Wraz z rozwojem firmy obejmie stanowisko na poziomie managerskim.
- przygotowanie strategii marki w zakresie promocji, reklamy oraz działań marketingowych
- planowanie działań marketingowych oraz akcji promocyjnych
- prowadzenie kampanii e-marketingowych (kampanie reklamowe, mailingi, newslettery, aktywności SEM oraz SEO)
- koordynowanie działań w obszarze mediów społecznościowych,
- planowanie i przeprowadzanie działań e-mail marketing
- analizowanie i monitoring działań marketingowych,
- tworzenie raportów okresowych i analiz przekrojowych prezentujących trendy i efekty podjętych działań,
- koordynowanie i realizowanie działań marketingowych skierowanych do odbiorców w kanale on-line, rozliczenie efektywności i kosztów prowadzonych kampanii,
- monitorowanie i analizowanie działań konkurencji
- współpraca z galeriami handlowymi w zakresie działań promocyjnych
- wykształcenie wyższe - preferowany kierunek: marketing lub ekonomia,
- minimum 3 letnie doświadczenie w obszarze marketingu oraz e-marketingu
- szeroka wiedza na temat rynku e-commerce,
- wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i interpersonalne
- znajomość mechanizmów działania sklepów internetowych
- dobra znajomości języka angielskiego
- samodzielność i kreatywność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- znajomość narzędzi Google Webmaster Tools, Google Tag Manager, tematyki związanej Social Marketingiem,
- doświadczenie w prowadzeniu kampanii marketingowych on-line,
- znajomość HTML,
- znajomość Photoshopa.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Możliwość rozwoju zawodowego, szansę na samorealizację i wpływ na kluczowe decyzje rozwojowe w firmie
- Ciekawą pracę, pełną wyzwań w dynamicznym środowisku