Ogłoszenie numer: 647293, z dnia 2015-03-23
Na podstawie naszego 14-letniego doświadczenia proponujemy Państwu rozwiązania, które automatyzują, usprawniają oraz poprawiają rentowność kolejnych etapów procesu produkcji wyrobów tekstylnych i tapicerowanych.
Nasze rozwiązania obejmują szereg elementów softwaru i hardwaru – oprogramowania do przygotowania produkcji OptiTex, sprzętu: ploterów i digitizerów, maszyn firmy UNICUT do cięcia materiałów – które uzupełniają się wzajemnie i tworzą zintegrowany system.
Specjalista ds. Marketingu
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
Do obowiązków będzie należało między innymi:
- Czynny udział w planowaniu i wdrażaniu strategii marketingowej Firmy Allcomp Polska
- Poszukiwanie i wdrażanie kreatywnych rozwiązań i pomysłów na promocję marki
- Planowanie i organizowanie stoisk targowych oraz konferencji
- Rozwijanie i utrzymywanie dobrych relacji z potencjalnymi oraz aktualnym i Klientami
- Tworzenie, przystosowywanie oraz rozpowszechnianie materiałów informacyjnych i produktowych
- Rozwijanie i utrzymywanie dobrych relacji z przedstawicielami mediów
- Obserwowanie rynku oraz działań konkurencji
- Tworzenie raportów z działań marketingowych
- Kontrola powierzonego budżetu
Wymagania
- Minimum 2-letnie doświadczenie przy organizacji stoisk targowych lub eventów
- Umiejętność wielozadaniowego planowania i organizacji pracy
- Umiejętność pisania i redagowania tekstów
- Kreatywne w realizacji zadań
- Łatwość w nawiązywaniu relacji
- Umiejętność pracy zespołowej
- Zdolność do pracy pod presją czasu
- Dyspozycyjność oraz możliwość częstych podróży służbowych.
- Znajomość oprogramowania MS Office
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Znajomość programów graficznych Corel lub Photoshop mile widziana
Oferujemy
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę
- Dużą samodzielność w prowadzeniu projektów
- Stabilne warunki zatrudnienia.
- Rozwój zawodowy
- Bardzo dobrą atmosferę pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.