Poszukujemy do naszego zespołu marketingowego nietuzinkową osobę, która będzie dla nas wsparciem w pozyskiwaniu nowych klientów.
Jeśli masz silną determinację, a w Twoim słowniku nie ma słowa „niemożliwe” – sprawdź, czy nie szukamy Ciebie.
Będziesz kluczowym członkiem zespołu, dbającym o właściwe wsparcie naszych działań w obszarze komunikacji marketingowej i bliską współpracę z działem handlowym.
Integra Software oferuje rozwiązania dla branż technicznych związanych głównie z transportem i motoryzacją. Systemy tworzone są zarówno dla dużych firm korporacyjnych oraz małych i średnich przedsiębiorstw, m.in. dla importerów części zamiennych, sieci warsztatowych, flot pojazdów, serwisów samochodowych, sklepów motoryzacyjnych, baz transportowych.
Wśród klientów firmy Integra można wymienić firmy takie jak: Bosch, Bridgestone, Continental, Michelin, Mercedes-Benz, Auto Partner S.A., Auto Land Polska S.A., Inter Parts, Inter-Team, Motogama, Denckermann i sieci serwisowe m.in: Bosch-Service, FirstStop (Bridgestone), BestDrive (Continental), Euromaster (Michelin), AD Service, OK Serwis, Auto Team Service, ASO różnych marek, itp.
Obecnie na rynku krajowym i zagranicznym (Czechy, Niemcy, Szwajcaria, Słowacja, Ukraina) funkcjonuje ponad 200 000 licencji oprogramowania marki Integra, które są obecne na rynku od ponad 25 lat. Projektowanie oraz tworzenie systemów oparte jest na wieloletnim doświadczeniu zarówno w branży informatycznej jak i motoryzacyjnej. Według niezależnego raportu dotyczącego komputeryzacji warsztatów 25% firm używa rozwiązań marki Integra.
- Wiedzę praktyczną z obszaru marketingu B2B
- Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu działań SEO, SEM oraz Google Ads
- Wiedzę o lead generation w B2B i doświadczenie poparte sukcesami
- Doświadczenie w obsłudze Google Analytics, Google Ads i Hotjar
- Znajomość innych narzędzi wspierających sprzedaż i marketing
Szukasz nowych wyzwań, jesteś otwarty i zaangażowany?
Jeśli 3 x odpowiedziałeś TAK – to szukamy właśnie Ciebie!
- Planowanie i zarządzanie kampaniami on-line (SEO / ADS) - przygotowanie przekazu i określenie grup docelowych
- Opracowywanie treści marketingowych - samodzielne pisanie i redagowanie tekstów lub organizowanie współpracy z copywriterem
- Bieżąca analiza podjętych działań i wprowadzanie poprawek w prowadzonych już projektach wraz z własnymi rekomendacjami działań
- Generowanie leadów poprzez działania marketingowe
- Współpraca z działem handlowym w ramach operacyjnej realizacji wsparcia promocyjnego
Jesteśmy firmą, która nie działa w pośpiechu i nie realizuje zadań ,,na wczoraj”.
Zdecydowanie wolimy podejmować mocno przemyślane kroki, a każdą kampanię dopinać na ostatni guzik.
- Rozwój - w naszej firmie będziesz mógł korzystać z doświadczenia naszych specjalistów i programu szkoleniowego
- Dużą samodzielność w codziennych działaniach i elastyczny system pracy
- Od pierwszego dnia wspólny proces onboardingu w siedzibie firmy w Koszalinie
- Współtworzenie kameralnej firmy w ciekawej i rozwojowej branży
- Udział w tworzeniu przyszłościowego oprogramowania i możliwość wprowadzenia autorskich rozwiązań wspomagających efektywność sprzedaży