Firma TECH-ROL Sp. z o.o. jest jednym z największych w Polsce dystrybutorów części zamiennych do ciągników, kombajnów i maszyn rolniczych. Posiada swoje placówki na terenie całego kraju.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. Marketingu
Miejsce pracy: Ożarów Mazowiecki
- Współtworzenie strategii handlowej firmy,
- Planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych,
- Wspieranie w kształtowaniu i realizacji polityki sprzedażowej firmy,
- Zapewnienie sprawnego przepływu informacji marketingowej i sprzedażowej,
- Organizowanie i prowadzenie kampanii marketingowych (kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów) oraz analiza i ocena ich efektywności,
- Planowanie i realizacja projektów z zakresu marketingu internetowego (e-mail marketing) itp.,
- Rozwijanie i redagowanie internetowych systemów B2B oraz B2C w zakresie sprzedaży (hurt-detal),
- Praca z firmową bazą danych klientów firmy realizując projekty marketingowe,
- Współpraca i uczestnictwo w organizacji eventów budujących markę na terenie kraju
- Planowanie i redagowanie materiałów reklamowych i promocyjnych dla działu sprzedaży i placówek detalicznych firmy (przygotowywanie oprawy graficznej, materiałów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych),
- Promowanie firmy i produktów w wybranych kanałach Social Media (Facebook, YouTube)
- Współpraca z działem handlowym – pomoc w tworzeniu prezentacji handlowych,
- Planowanie, nadzorowanie i ocenianie efektów pracy podległego zespołu,
- Badanie i analizowanie otoczenia zewnętrznego firmy oraz działalności konkurencji w celu zapewnienia maksymalnego wykorzystania możliwości rynkowych,
- Współpraca z agencjami reklamowymi i PR.
- Wykształcenie wyższe z zakresu zarządzani i marketingu,
- Minimum 2-letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu działań marketingowych, ich planowaniu, koordynacji i realizacji - potwierdzone realnymi osiągnięciami,
- Bardzo dobre rozumienie procesów biznesowych w organizacji, w szczególności w obszarze sprzedaży i marketingu,
- Znajomość narzędzi marketingowych online,
- Praktyczna znajomość Google-Analytics/Adwords potwierdzona wynikami,
- Znajomość zagadnień z zakresu marketingu operacyjnego oraz wiedza z podstawowych systemów informatycznych,
- Znajomość aplikacji pakietu MS Office i programów do mailingu,
- Doświadczenie w kreowaniu strategii marketingowej marek i produktów,
- Dobra znajomość języka angielskiego,
- Umiejętność planowania, tworzenia i realizacji budżetu marketingowego,
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne,
- Nastawienie na realizację celów i planów,
- Dokładność, systematyczność i odpowiedzialność,
- Zdolność analitycznego myślenia, konsekwencji w działaniu oraz poszukiwania innowacyjnych rozwiązań,
- Mile widziana znajomość rynków mechanizacji rolnictwa lub pojazdów w zakresie części zamiennych,
- Prawo jazdy kat. B.
- Stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- Praca w ciekawym zespole,
- Udział w ciekawych projektach,
- Możliwość rozwoju zawodowego,
- Narzędzia do wykonywania zadań,
- Dużą samodzielność w wykonywaniu zadań.