Specjalista ds. Marketingu
Miejsce pracy: Łódź
Kim jesteśmy?
Jesteśmy firmą o ugruntowanej pozycji w branży medycznej z płaską strukturą, która:
- Jest obecna na rynku już od prawie 30 lat,
- Zatrudnia ponad 150 pracowników, z czego część jest z nami od samego początku istnienia firmy!
- W ofercie posiada aż 14.000 produktów, 40 renomowanych, globalnych producentów!
- Nasze działania kierujemy do Bloków Operacyjnych, Oddziałów Anestezjologii i Intensywnej Terapii, Urologii , SOR, Onkologii...
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- kreatywne i samodzielne stanowisko pracy,
- realny wpływ na wdrażane rozwiązania,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- przyjazną atmosferę w zgranym i młodym zespole.
Oczekujemy:
- wykształcenie wyższe kierunkowe,
- kreatywności, umiejętność pracy w zespole,
- zaangażowanie w pracę i samodzielności w działaniu.
- umiejętność szybkiego uczenia się.
- skrupulatność.
- bardzo dobra organizacja pracy – warunek konieczny!
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- wiedza związana z tematyką e-marketing
- umiejętność tworzenia i redagowania tekstów reklamowych, promocyjnych i informacyjnych
- mile widziani tegoroczni absolwenci.
- umiejętność obsługi CMS
Do zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:
- prowadzenie działań marketingowych w Internecie i obecność w mediach społecznościowych,
- tworzenie i realizacja strategii komunikacji w portalach społecznościowych,
- bieżąca aktualizacja informacji, generowanie treści reklamowych oraz angażowanie użytkowników Internetu poprzez umieszczanie wpisów w social media,
- opracowywanie koncepcji akcji sprzedażowych, konkursów,
- monitoring działań konkurencji w Internecie i social media,
- przygotowywanie umów z kontrahentami, sporządzenie raportów
- przygotowywanie case'ów i prezentacji,
- redakcja artykułów, treści, haseł reklamowych i wysyłka treści marketingowych,
- realizacja działań marketingowych
- pilnowanie terminów akcji marketingowych
- współpraca z firmami zewnętrznymi
- udział w tworzeniu i wdrażaniu nowych, innowacyjnych rozwiązań marketingowych.
- planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych firmy,
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy,
- współpraca z agencjami reklamowymi, eventowymi oraz mediami w ramach prowadzonych projektów,
- koordynacja kampanii marketingowych i dostaw materiałów reklamowych
- zaangażowanie w działania PR'owe
- współpraca z działami firmy w zakresie działań reklamowo-marketingowych.
- mile widziana wiedza z zakresu podstaw SEO.