Firma ALAB laboratoria Sp. z o.o. - jedna z czołowych firm na rynku diagnostyki laboratoryjnej, w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. Marketingu
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: SM/Warszawa
Osoba zatrudniona na w/w stanowisku będzie odpowiedzialna za wszystkie działania marketingowe w zakresie oferty badań laboratoryjnych a w szczególności:
- Planowanie oraz wdrażanie działań marketingowych poprzez analizę rynku oraz zarządzanie kampaniami marketingowymi
- Współtworzenie strategii rozwoju
- Budowanie wizerunku firmy w środowisku medycznym, kontakty z KOL
- Monitoring działań konkurencji
- Systematyczne przygotowywanie bieżących akcji z zakresu komunikacji marketingowej i ich obsługa (emailingi promocyjne, newslettery, kampanie Adwords, mobile itp.)
- Przygotowywanie materiałów marketingowych oraz informacji na stronach WWW,
- Wspieranie przedstawicieli medycznych w działaniach zmierzających do utrzymania pozycji na rynku
- Planowanie i obsługę wystawiennictwa na targach i konferencjach
- Planowanie mediów, organizacja i przeprowadzania kampanii internetowych dedykowanych projektom
- Współpraca z dostawcami materiałów reklamowych, negocjowanie warunków współpracy
- Monitorowanie skuteczności prowadzonych działań promocyjnych
- współpraca z pracownikami firmy odpowiedzialnymi za sprzedaż i obsługę klienta,
- Wykształcenie medyczne kierunkowe i/lub z dziedziny marketingu
- Minimum 3 lata praktyki na podobnym stanowisku,
- MS Office na poziomie zaawansowanym, znajomość programów graficznych mile widziana,
- Znajomości metodyki prowadzenia projektów marketingowych,
- Otwarty umysł, kreatywne podejście i inicjatywa – w ramach ściśle określonych celów
- Umiejętność prowadzenia rozmów i działań negocjacyjnych
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, język niemiecki mile widziana
- Znajomość narzędzi marketingu internetowego (m.in. Google Analitycs, AdWords i inne.)
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne,
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- Kreatywność, innowacyjność, umiejętność wdrażania własnych pomysłów,
- Umiejętności analitycznego myślenia,
- Samodzielność i doskonała organizacja pracy
- Atrakcyjne warunki finansowe
- Możliwość rozwoju i poszerzania kompetencji
- Niezbędne narzędzia pracy