Obecnie do naszego zespołu w NEUCA poszukujemy osoby na stanowisko:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Opracowywanie i koordynacja działań dotyczących wdrożeń narzędzi marketingowo- sprzedażowych,
- Przeprowadzanie eventów i akcji marketingowych,
- Zarządzanie przepływem informacji między aptekami i Grupą Neuca,
- Weryfikację skuteczności prowadzonych działań,
- Rekomendowanie rozwiązań optymalizujących prowadzone działania marketingowe.
- Doświadczenia na analogicznym stanowisku w obszarze marketingu i/lub sprzedaży,
- Wykształcenia wyższego (mile widziane: zarządzanie i marketing, ekonomia),
- Wysokorozwiniętych umiejętności interpersonalnych,
- Umiejętności planowania i organizacji pracy,
- Nastawienia na realizację celów,
- Kreatywności,
- Bardzo dobrej znajomości programów pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint).
- Stabilne zatrudnienie w prestiżowej branży,
- Interesującą, pełną wyzwań pracę,
- Benefity pozapłacowe (opieka medyczna, karta sportowa).
Poznaj
Grupa Neuca
NEUCA to grupa powiązanych ze sobą kapitałowo firm, oferujących szereg usług i produktów na rynku zdrowia w Polsce. Główne obszary działalności to hurtowa sprzedaż farmaceutyków do aptek, nowoczesny serwis logistyczny, usługi marketingowe i reklamowe dla rynku farmaceutycznego, własne programy partnerskie dla aptek niezależnych, usługi IT dla aptek, jak również własne produkty farmaceutyczne. W ramach Grupy Kapitałowej funkcjonuje kilkanaście spółek zależnych, zatrudniających w sumie około 4,5 tysiąca pracowników. Siedzibą centrali firmy jest Toruń. W dwóch programach partnerskich dla aptek („Świat Zdrowia” i „Apteki Dobrych Cen”) uczestniczy ponad 2,8 tysiąca placówek. Grupa jest liderem hurtowej sprzedaży leków, z 30-proc. udziałem (dane na koniec 3 kw. 2011 roku.) Każdego dnia NEUCA dociera do 9 tysięcy aptek w Polsce. NEUCA powstała w 1990 roku jako TORFARM SA. W 2004 roku spółka zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Począwszy od 2005 roku firma stała się najbardziej aktywnym i skutecznym podmiotem w procesie konsolidacji polskiego rynku hurtu farmaceutycznego, osiągając w nim ponad 20-procentowy udział w ciągu zaledwie trzech lat. Dopełnieniem działań konsolidacyjnych było przyłączenie do Grupy w połowie 2009 roku firmy Prosper, co pozwoliło powiększyć udział w rynku o kolejne 10%.