Grupa MIG to Firma, która z pasją od ponad 25 lat działa na polskim rynku odzieżowo-obuwniczym, a od kilku lat również za granicą kraju. Z sukcesem rozwijamy prężnie działające sieci salonów Sizeer, 50 style, Timberland oraz Symbiosis. Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem marek New Era, O'neill, Lotto, Head, Confront, Feewear, linii obuwniczej Lacoste i wielu innych. Dzięki ciężkiej pracy tysiąca zaangażowanych osób, które tworzą nasz zespół, udało nam się zdobyć zaufanie klientów w całej Polsce.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy osób na stanowisko:
Nr Ref.: SOnSite/06/2016
-
Współtworzył/a i realizował/a strategię rozwoju sklepów internetowych
-
Odpowiadał/a za kreację, prowadzenie i optymalizację kampanii remarketingowych on-site (w ramach prowadzonych sklepów internetowych)
-
Obsługiwał/a zewnętrzne platformy do: automatyzacji e-mail marketingu i prowadzenia kampanii on-site
-
Przeprowadzał/a i analizował/a testy optymalizacji kluczowych wskaźników (CTR, open rate, ROI, ect)
-
Odpowiadał/a za segmentację bazy danych w ramach prowadzonych kampanii
-
Monitorowa/ł i analizował/a zachowania klientów odwiedzających sklepy internetowe
-
Minimum 1 rok doświadczenia przy optymalizacji kampanii on-line
-
Praktycznej znajomości narzędzi marketingu online
-
Znajomości narzędzi analitycznych (Google Analytics, Google Tag Manager)
-
Znajomości narzędzi/platform do obsługi mailingów, CMS
-
Umiejętności redagowania tekstów perswazyjnych
-
Bardzo dobrej znajomość języka angielskiego
-
Umiejętności analizy danych
-
Precyzyjności i samodzielności w działaniu
-
Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
-
Ciekawą i twórczą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
-
Pracę w młodym, profesjonalnym zespole
-
Dużą samodzielność działania
-
Możliwość rozwoju zawodowego w obszarze e-commerce
-
Zainteresowanie nowoczesnymi technologiami i marketingiem internetowym
-
Znajomość obecnych trendów mody