PROFIT HR (Certyfikat 8985) MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY. Nasza baza specjalistów budowana jest na bieżąco. Współpracujemy tylko z profesjonalistami, którymi są zarówno firmy, jak i kandydaci.
Klienci PROFIT HR to spółki działające i rozwijające się w środowisku międzynarodowym, pochodzące w większości z Regionu D-A-CH.
Jednym z naszych Klientów jest międzynarodowa spółka produkująca i dystrybuująca szeroką paletę artykułów biurowych i piśmienniczych na rynkach europejskich. Siedziba firmy znajduje się w Centrum Katowic.
Firma naszego Klienta reprezentuje renomowanych, światowych producentów znanych marek premium oraz jest sama producentem własnych brandów.
W związku z rozwojem działu marketingu i koniecznością wsparcia zespołu, poszukujemy do pracy w centrali firmy w Katowicach kandydata/kandydatki na stanowisko:
Specjalista ds. Marketingu (m/f) j. angielski
Miejsce pracy: Katowice, Centrum
Nr ref.: SM/MB/KAT
Praca stacjonarna
Wynagrodzenie: około 7900 – 8600 PLN Brutto
CEL STANOWISKA:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie pomagała w tworzeniu i realizacji strategii marketingowej firmy w celu maksymalizacji działań sprzedażowych skierowanych do stałych Partnerów i Klientów firmy. Praca stacjonarna z elementami mobilności do Klientów firmy.
NASZ KANDYDAT BĘDZIE ODPOWIEDZIALNY M.IN. ZA NASTĘPUJĄCE ZADANIA:
- Pomoc w opracowywaniu i kreowaniu strategii marketingowej dla różnych grup kategorii produktów,
- Pomoc przy realizacji wypracowanej strategii marketingowej,
- Kreowanie kampanii i aktywności u Klientów w oparciu o sprzedaż,
- Współpraca z klientami e-commerce, pomoc przy tworzeniu kampanii reklamowych dla sklepów internetowych,
- Prowadzenie działań wspierających obecność marek w internecie (prowadzenie mediów społecznościowych, współpraca z influencerami, kampanie reklamowe, aktualizacja stron internetowych)
- Współpraca oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z partnerami i dystrybutorami w Polsce i innych krajach
- Współpraca z agencjami reklamowymi
- Przygotowywanie materiałów marketingowych (postów, banerów, ulotek itp.)
PRAGNIEMY ZATRUDNIĆ OSOBĘ POSIADAJĄCĄ PONIŻSZE KOMPETENCJE I CHARAKTERYZUJĄCĄ SIĘ NASTĘPUJĄCYMI CECHAMI:
- Min. roczne doświadczenie w obszarze zarządzania produktem lub w marketingu w firmie handlowej
- Dobre umiejętności analityczne
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację biznesową (warunek konieczny; min. B2)
- Kreatywność, skuteczność w rozwiązywaniu problemów
- Biegła obsługa pakietu MS Office, w szczególności MS Excel i Power Point
- Obsługa podstawowych programów graficznych – Photoshop, Illustrator. InDesign (w stopniu umożliwiających zaprojektowanie prostych materiałów reklamowych)
OFERUJEMY:
- Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynkach zagranicznych
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia
- Umowę o pracę oraz system premiowy
- Możliwość rozwoju
- Samodzielność w działaniu i wykorzystywanie swojej kreatywności w codziennej pracy
- Udział w rozwoju firmy na rynku polskim i zagranicznych