Soneta Sp. z o.o. zajmuje się produkcją oprogramowania dla biznesu – enova365. System jest doceniony przez 13000 Klientów i dystrybuowany przez 254 Autoryzowanych Partnerów na terenie całej Polski. Podczas szesnastoletniej historii Firmy, jej misją jest dążenie do innowacyjności poprzez: wykorzystywanie najnowszych technologii, oraz tworzenie nowatorskich rozwiązań dla biznesu.
Soneta jest Złotym Partnerem firmy Microsoft. Firma posiada ugruntowaną pozycję na polskim rynku oprogramowania, jest cenionym partnerem biznesowym, a także pewnym Pracodawcą.
Jeśli masz doświadczenie w pracy przy projektach marketingowych, generowaniu leadów sprzedażowych B2B, w obsłudze systemów marketing automation, jesteś kreatywny i nastawiony na wyniki, a ponadto analiza danych kojarzy Ci się z przyjemnością i logicznym wyciąganiem twórczych wniosków, to jest to ogłoszenie dla Ciebie.
Poszukujemy osoby, która dołączy do kilkuosobowego zespołu doświadczonych marketerów i wesprze nas swoją wiedzą w kampaniach on-line, content marketingu oraz lead nutruringu.
- prowadzenie kampanii on-line (Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn)
- całościowa opieka nad systemem do marketing automation
- optymalizacja oraz tworzenie nowych ścieżek marketing automation
- tworzenie raportów z przeprowadzenia kampanii (CPC, CTR, koszt konwersji)
- tworzenie raportów leadowych oraz kosztowych (ROI, budżet)
- obsługa kanałów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Youtube, Vimeo)
- aktualizacja treści na www i social media oraz monitoring stron partnerskich
- współtworzenie i realizacja strategii marketingowej i komunikacyjnej firmy
- budowanie świadomości marki na rynku
- szeroki zakres działań PR: m.in. współpraca z mediami, influencerami, organizacjami branżowymi
- współpraca z działami produkcyjnymi i handlowymi w zakresie przygotowywania dystrybucji materiałów informacyjnych
- dbanie o spójność identyfikacji wizualnej firmy
- bieżąca analizy rynku IT oraz działań konkurencji
- przygotowanie i promocja ciekawego contentu
- monitorowanie trendów marketingowych, wprowadzanie nowych rozwiązań
- doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów marketingowych
- znajomość mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, YouTube)
- minimum 2 letnie doświadczenie w marketingu lub PR
- umiejętność tworzenia tekstów PR i branżowych (IT), pisania prostym zrozumiałym językiem, a przede wszystkim językiem korzyści
- kreatywne podejście do analizy danych, wynikające z przyjemności w szukaniu dociekliwych i niestandardowych rozwiązań, ciągłe poszukiwanie
- nowych możliwości marketingowych
- umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów, otwartość
- znajomość narzędzi marketingowych: Google Analytics, MS Excel, Google Ads, Google Tag Manager, Business Facebook, Facebook Pixel, Marketing Automation
- znajomość systemów marketing automation i systemów CRM
- znajomość systemów CMS (WordPress)
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- znajomość branży IT
- doświadczenie w marketingu B2B
- prawo jazdy kategorii B (aktywne)
- obsługa programu graficznego
- znajomość narzędi do monitoringu mediów np. Brand24, Unamo
- znajomość Active Campaign
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- szkolenia produktowe oraz sprzedażowe
- możliwość awansu zawodowego oraz rozwoju osobistego w obszarach działalności firmy
- partnerskie relacje w zespole i dobrą atmosferę
- po okresie próbnym ubezpieczenie medyczne i pakiet sportowy
- nowoczesne biuro wraz z kuchnią zaopatrzoną w zapas kawy i innych napojów
- parking samochodowy i rowerowy