Grupa TAURON to druga co do wielkości zintegrowana grupa energetyczna w Polsce kontrolująca pełen łańcuch wartości, począwszy od wydobycia węgla aż po sprzedaż energii elektrycznej do klientów końcowych. Obejmuje swoim działaniem 18% powierzchni kraju na terenie pięciu województw. Grupa TAURON to jeden z największych podmiotów gospodarczych w kraju oraz największy sprzedawca i dystrybutor energii elektrycznej.
W skład Grupy TAURON wchodzą m.in. TAURON Wytwarzanie, TAURON Dystrybucja, TAURON Sprzedaż, TAURON Obsługa Klienta, Południowy Koncern Węglowy, TAURON Ekoenergia, oraz TAURON Ciepło.
TAURON Polska Energia SA jest spółką holdingową w Grupie TAURON notowaną od 2010 roku na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie w ramach WIG20 – indeksu największych spółek giełdowych.
TAURON Sprzedaż sp. z o.o. największy sprzedawca energii elektrycznej zatrudni pracownika na stanowisko:
Wymagania:
- szeroka znajomość zagadnień z zakresu wsparcia sprzedaży działaniami marketingowymi na rynku klientów masowych,
- doświadczenie w tworzeniu koncepcji marketingowych i w prowadzeniu działań reklamowych i marketingowych wspierających sprzedaż,
- znajomość nowoczesnych trendów oraz narzędzi związanych z budowaniem długofalowych strategii marketingowych w relacjach z klientami i wspierania kanałów sprzedażowych,
- znajomość najnowszych trendów w dziedzinie e-marketingu, w szczególności w zakresie promocji sprzedaży przez internet, pozyskiwania danych klientów, mediów społecznościowych, marketingu wirusowego,
- kreatywność, aktywne podejście do wyzwań (generowanie pomysłów) i odwaga w realizacji nietypowych form promocji,
- wysokie umiejętności interpersonalne, samodzielność, wytrwałość i konsekwencja w osiąganiu celów,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- wykształcenie wyższe kierunkowe (marketing, reklama),
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość języka angielskiego,
- biegła obsługa pakietu MS Office.
- tworzenie i wdrażanie planów marketingowych, jako wsparcie działań sprzedażowych na rynku klientów masowych, dla zapewnienia optymalnego poziomu sprzedaży, udziału w rynku oraz rentowności produktów,
- realizacja kampanii sprzedażowych i marketingowych dla rynku klientów masowych – planowanie narzędzi, zarządzanie budżetem, organizowanie kampanii, monitorowanie, raportowanie,
- współpraca w zespołach projektowych przy realizacji kampanii sprzedażowych i marketingowych dla poszczególnych segmentów klientów i kanałów sprzedażowych,
- wsparcie w kreowaniu koncepcji i przekazu realizowanych kampanii,
- marketing internetowy - znajomość metod e-commerce, reklamy i promocji w sieci (CPC, afiliacje, marketing społecznościowy, SEM, SEO, itp.),
- monitorowanie, badanie i analizowanie otoczenia zewnętrznego firmy oraz działalności konkurencji w zakresie nowości produktowych, przekazów sprzedażowych i reklamowych,
- badanie efektywności przeprowadzonych działań marketingowych,
- bieżące działania biura marketingu.
- możliwość kierowania ciekawymi, ambitnymi projektami marketingowymi,
- ciekawą pracę w dynamicznym zespole,
- atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia,
- pracowniczy Program Emerytalny,
- możliwość pracy w Spółce, która posiada ponad 5 mln klientów i należy do jednej z największych grup kapitałowych w sektorze energetycznym w Polsce.