CAVATINA HOLDING S.A. to spółka o stabilnej pozycji na rynku i bogatym doświadczeniu w branży
nieruchomości. Samodzielnie i niezależnie prowadzimy inwestycje począwszy od akwizycji nieruchomości, przez projektowanie, generalne wykonawstwo w zakresie budownictwa i fit-out, aż po komercjalizację. Nasze realizacje zlokalizowane są w siedmiu największych miastach Polski. Nasze dzieła to między innymi: kompleks biurowców klasy A w Krakowie – Equal Business Park, Diamentum Office i Carbon Tower we Wrocławiu, Chmielna 89 w Warszawie. Inżynierię łączymy z muzyką i sztuką a pracę z pasją. Dołącz do pracowników CAVATINA HOLDING, lidera rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce.
Specjalista ds. marketingu i komunikacji
Opis stanowiska:
- realizacja szerokiego spektrum działań marketingowych, w tym rozwijanie nowych koncepcji i projektów, opracowanie dokumentacji, przygotowanie i realizacja działań związanych z wprowadzaniem nowych inwestycji na rynek oraz wspomagających sprzedaż i budowanie wizerunku istniejących obiektów.
- wsparcie procesu pozyskiwania nowych klientów poprzez tworzenie kampanii promocyjnych, przygotowywanie projektów i treści materiałów promocyjnych oraz bezpośredni nadzór nad realizacją kampanii
- realizacja działań komunikacyjnych skierowanych do obecnych klientów, a także udział w tworzeniu i wdrażaniu nowych rozwiązań marketingowych umacniających pozycję firmy na rynku.
- zapewnianie właściwego wsparcie marketingowego dla zespołu leasingu poprzez tworzenie i wdrażanie oczekiwanych przez sprzedaż narzędzi (np. szkolenia, prezentacje, materiały promocyjne – drukowane i elektroniczne, inne)
- realizacja działań marketingowych oraz eventów w regionach operacyjnych spółki
- sporządzanie analiz i badań rynkowych
- dostarczanie innowacyjnych rozwiązań mających na celu wzmocnienie marki na rynku oraz zwiększenie sprzedaży w odniesieniu do określonych założeń biznesowych poprzez proponowanie nowych sposób dotarcia do klienta, a także nowych narzędzi obsługi klienta
- obserwacja otoczenia konkurencyjnego w zakresie działań marketingowych i oferty, rekomendacja działań ukierunkowanych na osiągnięcie celów
- bieżąca współpraca z agencjami reklamowymi oraz grupami mediów w celu realizacji założeń marketingowych i komunikacyjnych
Wymagania:
- m.in. 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
- wykształcenie wyższe
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- umiejętność współpracy z klientem anglojęzycznym
- gotowość do wyjazdów i spotkań poza siedzibą firmy
- praktyczna wiedza z zakresu prowadzenia działań marketingowych 360 oraz wiedza z zakresu marketingu internetowego: e-mail marketing, content marketing itd.
- „lekkie pióro" – umiejętność elastycznego tworzenia treści marketingowych wysokiej jakości
- znajomość narzędzi Google Analytics w praktyce
- sprawność w ramach pakietu MS Office
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- konsekwentne dążenie do wyznaczonego celu
- bardzo dobra organizacja własnego czasu pracy
- zdolność do pracy zespołowej oraz pod presją czasu
- odpowiedzialność za powierzone zadania
- analityczny i otwarty umysł
- znajomość rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce
- preferowane prowadzenie własnej działalności gospodarczej lub gotowość do jej założenia
Oferujemy:
- ciekawą pracę w jednej z najdynamiczniej rozwijających się firm sektora nieruchomości komercyjnych
- szerokie i zróżnicowane możliwości rozwoju zawodowego
- konkurencyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy
- dodatkowe benefity (m.in.: multisport, opieka medyczna)
- wsparcie ze strony pozostałych współpracowników