Ogłoszenie numer: 1894728, z dnia 2018-01-29
MARYWILSKA 44 Sp. z o.o.
Marywilska 44 sp. z o.o. to spółka prężnie działająca na polskim rynku w sektorze zarządzania i wynajmu powierzchni komercyjnych, należąca do Grupy Kapitałowej JHM Development. W portfolio Marywilska 44 sp. z o.o. znajduje się powstałe w 2010 roku Centrum Handlowe MARYWILSKA 44, w którym z sukcesem swoją działalność prowadzi ponad 1300 podmiotów gospodarczych, oraz Wodny Park Handlowy MARYWILSKA 44, oferujący szeroki wachlarz ofert dla domu i ogrodu, oraz bogatą część rekreacyjną dla rodziny. Obiekt zlokalizowany jest w północno-wschodniej części Warszawy - Dzielnicy Białołęka.
Aktualnie do naszego Działu Marketingu poszukujemy Kandydatów na stanowisko.
Specjalista ds. marketingu i komunikacji
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Będziesz odpowiedzialna/y za realizację strategii komunikacji marki, wsparcie firmy w zakresie realizacji działań marketingowych i PR-owych, kontakt z mediami, przygotowywania materiałów marketingowych, współpracę przy tworzeniu profili w mediach społecznościowych, aktualizacji profilu firmy w mediach społecznościowych, administrowanie firmowymi stronami internetowymi, współpracę z dostawcami zewnętrznymi.
Zadania:
- Przygotowywanie materiałów marketingowych (informacyjnych i wizerunkowych, redagowanie tekstów)
- Opracowywanie materiałów komunikacyjnych – wewnętrznych i zewnętrznych (w tym komunikaty I informacje prasowe)
- Kontakty z mediami
- Aktualizowanie treści na stronach internetowych spółki
- Przygotowywanie materiałów reklamowych na potrzeby Centrum Handlowego we współpracy z grafikiem
- Współpraca przy tworzeniu i realizacji projektów marketingowych oraz strategii marketingowej
- Dbałość o markę firmy i budowanie jej wizerunku
- Analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych i analiza danych
- Planowanie kalendarza działań promocyjnych
- Rekomendowanie zmian i innowacji w oparciu o zdobyte doświadczenie, dostępną wiedzę i trendy rynkowe
- Tworzenie i obsługa wewnętrznych programów marketingowych, skierowanych do najemców kompleksu handlowego
- Współpraca z Działem Komercjalizacji w zakresie realizacji akcji marketingowych,
- Bieżąca współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie wdrażania działań marketingowych
Wymagania
Profil idealnego kandydata:
- Min. 2-3 lata doświadczenia pracy w obszarze marketingu i PR
- Wykształcenie wyższe
- Praktyczna znajomość zagadnień marketingu internetowego, znajomość technik oraz narzędzi marketingowych
- Lekkość pisania - bardzo dobra znajomość zasad poprawnej polszczyzny i umiejętność jej praktycznego wykorzystania - warunek konieczny;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
- Kreatywność, samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy
- Sumienność, dokładność, odpowiedzialność za realizowane zadania
- Łatwość nawiązywania kontaktów i umiejętność komunikacji
- Doświadczenie w organizacji eventów
- Znajomość systemu CMS WordPress będzie atutem
- Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Umiejętności negocjacyjne
- Umiejętności analityczne
- Zmysł estetyczny i zacięcie modowe
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Samodzielność w realizacji powierzonych zadań
- Ciekawą pracę projektową w kreatywnym zespole
- Możliwość rozwoju
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności
- Niezbędne narzędzia pracy