Twoje zadania: koordynacja promocji produktów i komunikacji marketingowej; tworzenie materiałów marketingowych (offline, online) jak grafiki, prezentacje, foldery; planowanie mediów oraz przygotowanie reklam i artykułów w kooperacji z Product Managerami; organizacja sesji foto-video;...
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za realizację zadań związanych z osiąganiem celów marketingowych i promocją produktów, a w szczególności za: uczestniczenie w planowaniu działań operacyjnych dla obranej strategii marketingowej danego segmentu edukacyjnego, odpowiedzialność za...
PHZ Baltona S.A.Warszawa, Włochy, Komitetu Obrony Robotników 49
praca stacjonarna
dziś wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
8 dni
Do Twoich zadań należeć będzie: Planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych dla obszarów Food Services i Foodvenience. Opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji wspierających sprzedaż. Tworzenie przekazów i komunikatów marketingowych. Analizowanie...
OCHNIK S.A.Warszawa, Praga-Południe
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: wsparcie zespołu digital marketingu w bieżących projektach; współtworzenie strategii, zarządzanie oraz prowadzenie kampanii; optymalizacja kampanii według zaplanowanych celów (KPI) analiza raportów oraz efektywności...
OCHNIK S.A.Warszawa, Śródmieście
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: wsparcie zespołu digital marketingu w bieżących projektach; współtworzenie strategii, zarządzanie oraz prowadzenie kampanii; optymalizacja kampanii według zaplanowanych celów (KPI) analiza raportów oraz efektywności...
specjalista mid / senior / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
OPIS STANOWISKA: Analiza rynku, sprzedaży według regionów, segmentów rynku, produktów, marek; Aktywna promocja firmy na rynku; Informowanie klientów poprzez efektywne wykorzystanie technologii reklamowych i PR;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: wsparcie zespołu digital marketingu w bieżących projektach; współtworzenie strategii, zarządzanie oraz prowadzenie kampanii; optymalizacja kampanii według zaplanowanych celów (KPI) analiza raportów oraz efektywności...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
OPIS STANOWISKA tworzenie i planowanie treści na różne platformy społecznościowe; zarządzanie społecznością online, odpowiadanie na komentarze i wiadomości; monitorowanie trendów i analiza danych dotyczących zaangażowania użytkowników; planowanie i realizacja płatnych kampanii...
WeNet Group SAWarszawa, Mokotów, ul. Postępu 14A
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
5 godz.
Oto Twoje główne zadania: Sprzedawaj produkty i usługi z zakresu marketingu internetowego, w tym oparte o technologie AI. Pozyskuj nowych klientów i dbaj o utrzymanie z nimi dobrych relacji. Twórz oferty i prezentacje sprzedażowe. Organizuj i przeprowadzaj spotkania oraz negocjacje handlowe,...
Twój zakres obowiązków: Kreowanie, wdrażanie i koordynowanie projektów marketingowych firmy zarówno online, jak i offline. Inicjowanie i koordynowanie kampanii marketingowych (m.in. promocyjnych, reklamowych) oraz badanie efektywności podejmowanych działań. Odpowiedzialność za...
Agencja Personalna HR Support to doświadczony zespół specjalistów. Zapewniamy: Rekrutacje, Kampanie Filmowe i Obsługę Prawną. Do każdego podchodzimy z zaangażowaniem i empatią, dlatego zaufało nam już tak wielu Klientów jak i Kandydatów. Nr licencji Agencji: 14952.
Obecnie dla jednego naszych Klientów,popularnego internetowego serwisu informacyjno – rozrywkowego, poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Marketingu (branża medialna)
Miejsce pracy: Warszawa
OBOWIĄZKI:
przygotowywanie produktów reklamowych dla klientów,
badanie rynku,
prowadzenie kampanii wizerunkowych,
budowanie strategii wizerunkowej.
WYMAGANIA:
min. 2 lata doświadczenia pracy w mediach,
min. 1 rok doświadczenia w pracy związanej z marketingiem firmy (mile widziana branża mediów),
dobra znajomość rynku i ciągłe monitorowanie trendów,
umiejętność organizacji pracy własnej,
samodzielność w działaniu,
umiejętność szybkiego podejmowania decyzji,
znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2.
PRACODAWCA OFERUJE:
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub samozatrudnienie
pracę w pełnym wymierzę godzin
atrakcyjne wynagrodzenie
elastyczne godziny pracy
pracę w komfortowym biurowcu lub możliwość pracy zdalnej
Twoje zadania: koordynacja promocji produktów i komunikacji marketingowej; tworzenie materiałów marketingowych (offline, online) jak grafiki, prezentacje, foldery; planowanie mediów oraz przygotowanie reklam i artykułów w kooperacji z Product Managerami; organizacja sesji foto-video;...
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za realizację zadań związanych z osiąganiem celów marketingowych i promocją produktów, a w szczególności za: uczestniczenie w planowaniu działań operacyjnych dla obranej strategii marketingowej danego segmentu edukacyjnego, odpowiedzialność za...
PHZ Baltona S.A.Warszawa, Włochy, Komitetu Obrony Robotników 49
praca stacjonarna
dziś wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
8 dni
Do Twoich zadań należeć będzie: Planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych dla obszarów Food Services i Foodvenience. Opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji wspierających sprzedaż. Tworzenie przekazów i komunikatów marketingowych. Analizowanie...
OCHNIK S.A.Warszawa, Praga-Południe
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: wsparcie zespołu digital marketingu w bieżących projektach; współtworzenie strategii, zarządzanie oraz prowadzenie kampanii; optymalizacja kampanii według zaplanowanych celów (KPI) analiza raportów oraz efektywności...
OCHNIK S.A.Warszawa, Śródmieście
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: wsparcie zespołu digital marketingu w bieżących projektach; współtworzenie strategii, zarządzanie oraz prowadzenie kampanii; optymalizacja kampanii według zaplanowanych celów (KPI) analiza raportów oraz efektywności...
specjalista mid / senior / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
OPIS STANOWISKA: Analiza rynku, sprzedaży według regionów, segmentów rynku, produktów, marek; Aktywna promocja firmy na rynku; Informowanie klientów poprzez efektywne wykorzystanie technologii reklamowych i PR;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: wsparcie zespołu digital marketingu w bieżących projektach; współtworzenie strategii, zarządzanie oraz prowadzenie kampanii; optymalizacja kampanii według zaplanowanych celów (KPI) analiza raportów oraz efektywności...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
OPIS STANOWISKA tworzenie i planowanie treści na różne platformy społecznościowe; zarządzanie społecznością online, odpowiadanie na komentarze i wiadomości; monitorowanie trendów i analiza danych dotyczących zaangażowania użytkowników; planowanie i realizacja płatnych kampanii...
WeNet Group SAWarszawa, Mokotów, ul. Postępu 14A
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
5 godz.
Oto Twoje główne zadania: Sprzedawaj produkty i usługi z zakresu marketingu internetowego, w tym oparte o technologie AI. Pozyskuj nowych klientów i dbaj o utrzymanie z nimi dobrych relacji. Twórz oferty i prezentacje sprzedażowe. Organizuj i przeprowadzaj spotkania oraz negocjacje handlowe,...
Twój zakres obowiązków: Kreowanie, wdrażanie i koordynowanie projektów marketingowych firmy zarówno online, jak i offline. Inicjowanie i koordynowanie kampanii marketingowych (m.in. promocyjnych, reklamowych) oraz badanie efektywności podejmowanych działań. Odpowiedzialność za...