Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy, to największa placówka onkologiczna w Polsce, aktywnie prowadząca badania nad rozwojem metod leczenia Pacjentów onkologicznych, kształcąca nowe kadry medyczne i naukowe w tym kierunku, współpracująca z zagranicznymi placówkami i instytutami zajmującymi się tematyką profilaktyki i walki z nowotworami. Misją Instytutu jest tworzenie nowej wiedzy w dziedzinie onkologii i standardów postępowania w celu przeciwdziałania chorobom nowotworowym i leczenia Pacjentów. W realizacji celów Instytut opiera się zarówno na nowoczesnych technologiach i metodach badawczych, jak i na wysoko wykwalifikowanych, odpowiedzialnych pracownikach i zaangażowanej kadrze naukowej.
- współtworzenie i realizacja strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej,
- tworzenie, redakcja, korekta publikacji i materiałów promocyjnych,
- tworzenie angażującego contentu,
- praca z tekstem – przygotowanie i redagowanie komunikatów wewnętrznych, artykułów
i dłuższych form tekstowych, - administrowanie wewnętrznym serwisem intranetowym i mediami społecznościowymi,
- wsparcie organizacji eventów, spotkań i wydarzeń specjalnych,
- współpraca z innymi działami, pozyskiwanie informacji,
- opracowywanie i wdrażanie działań marketingowych i promocyjnych.
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (mile widziane kierunki humanistyczne),
- doświadczenie w redagowaniu i tworzeniu treści informacyjnych,
- swoboda w mowie i piśmie tzw. lekkie pióro,
- nastawienie na współpracę i otwartość,
- umiejętność budowania i utrzymywania relacji,
- kreatywność i nastawienie na rozwiązania,
- biegła znajomość pakietu MS Office,
- komunikatywna znajomość języka obcego w mowie i piśmie – preferowany język angielski.
- Możliwość pełnoetatowego i stabilnego zatrudnienia na umowę o pracę,
- Pracę w prestiżowej placówce o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Możliwość doskonalenia swoich umiejętności i zdobywanie wartościowego doświadczenia,
- Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu.