The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines. Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. What the day will look live Acting as a point of contact/liaison with clients,...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
1 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: obsługa dokumentacji w formie elektronicznej, w tym: ewidencjonowanie poczty, prowadzenie i archiwizacja korespondencji oraz dokumentów, koordynacja elektronicznego obiegu dokumentów, zamawianie i dysponowanie artykułami biurowymi i innymi...
specjalista (mid) / asystent kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Type of contract: Initially on a B2B basis which can reviewed after the probation period. Primary Responsibilities Extensive calendar management, coordinating schedules, internal and external calls and meetings; Business assistance including formatting and working on documents, spreadsheets and...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat
3 dni
Do Twoich zadań będzie należało: Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów Informowanie pracowników biura o listach/paczkach (również dystrybuowanie przesyłek do odpowiednich działów i pracowników) Obsługa paczkomatu; Współpraca z firmami kurierskimi; nadawanie i...
CEL PRACY wsparcie organizacyjne i administracyjne; przygotowywanie zestawień i raportów; wprowadzanie danych do systemów informatycznych; kompletowanie wymaganej dokumentacji, odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów; bieżąca współpraca z wszystkimi działami firmy; inne prace...
asystent umowa o pracę pełny etat 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Responsibilities: Answering and directing phone calls, emails, and other communications. Filing, organizing, and maintaining office documents. Assisting in scheduling meetings, appointments, and managing calendars. Performing data entry tasks, updating records, and generating reports. Ordering and...
W naszym zespole na co dzień: przyjmujemy dokumentację przekazaną przez jednostki banku (rozpakowujemy pudła, sortujemy dokumenty i korespondencję), prowadzimy działania zapewniające sprawną, terminową i bezbłędną realizację procesu skanowania i digitalizacji dokumentacji. To stanowisko...
asystent umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Opis stanowiska Wspieranie koordynatora w planowaniu i wdrażaniu projektów. Monitorowanie postępów projektów i raportowanie wyników. Prowadzenie dokumentacji projektowej oraz archiwizowanie materiałów. Współpraca z zespołem oraz innymi interesariuszami. Pomoc w organizacji spotkań i...
Czym będziesz się zajmować? Obsługa recepcji, w tym przyjmowanie gości i odbieranie telefonów. Zarządzanie pocztą i korespondencją. Organizacja spotkań i szkoleń. Kontrola nad zaopatrzeniem biura i zamówieniami. Praca z systemem SAP dotycząca zamówień i faktur. Współpraca z...
Media Impact Polska to spółka powstała z połączenia biur reklamy Grupy Onet.pl, Zumi i Ringier Axel Springer Polska. Zajmuje się obsługą reklamową zarówno online, jak i offline. Jako zespół specjalistów, kreujemy trendy w dziedzinie reklamy i komunikacji z konsumentem. Praca z nami to szansa na realizację swoich celów zawodowych, ale i pasji.
Poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. Kontrolingu Zleceń
Miejsce pracy: Kraków
Czym będziesz się zajmować?
Zapewnienie prawidłowości fakturowania w systemie CRM
Obsługą w systemach sytuacji niestandardowych (odstąpienia, reklamacje uznane, aneksy, anulacje, fakturowania ręczne, automatyczne przedłużania itp.)
Obsługą komunikacji z Klientem (mailowa, pisemna, telefoniczna, w tym infolinia Zumi) zgodnie z przyjętymi standardami i terminami
Szkolenia z zakresu fakturowania dla działów sprzedaży lub innych zainteresowanych
Bieżącym odpowiadaniem na pytania Handlowców dotyczące spraw formalno-księgowych oraz tematów obsługiwanych przez Zespół Kontrolingu Zleceń
Kontrolingiem i archiwizacją zamówień oraz umów barterowych
Obsługą wpłat zaliczkowych klientów
Czego od Ciebie oczekujemy?
Doświadczenia w pracach administracyjno-biurowych
Podstawowej wiedzy z zakresu księgowości
Ogólnej wiedzy na temat reklamy internetowej
Dokładności i sumienności, a także umiejętności planowania i organizacji, współpracy, skutecznej komunikacji oraz umiejętności analitycznych
Umiejętności ustalania priorytetów pracy
Dlaczego warto do nas dołączyć? Media Impact Polska to
Silne, uznane, multimedialne marki
Nowoczesne, zintegrowane rozwiązania komunikacyjne
Dynamiczne i twórcze środowisko pracy
Możliwość nauki od najlepszych i rozwoju zawodowego w strukturach Firmy
Oferujemy:
Umowę o pracę
Atrakcyjny pakiet socjalny: opieka medyczna, ubezpieczenia grupowe i indywidualne, karta Multisport
The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines. Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. What the day will look live Acting as a point of contact/liaison with clients,...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
1 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: obsługa dokumentacji w formie elektronicznej, w tym: ewidencjonowanie poczty, prowadzenie i archiwizacja korespondencji oraz dokumentów, koordynacja elektronicznego obiegu dokumentów, zamawianie i dysponowanie artykułami biurowymi i innymi...
specjalista (mid) / asystent kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Type of contract: Initially on a B2B basis which can reviewed after the probation period. Primary Responsibilities Extensive calendar management, coordinating schedules, internal and external calls and meetings; Business assistance including formatting and working on documents, spreadsheets and...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat
3 dni
Do Twoich zadań będzie należało: Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów Informowanie pracowników biura o listach/paczkach (również dystrybuowanie przesyłek do odpowiednich działów i pracowników) Obsługa paczkomatu; Współpraca z firmami kurierskimi; nadawanie i...
CEL PRACY wsparcie organizacyjne i administracyjne; przygotowywanie zestawień i raportów; wprowadzanie danych do systemów informatycznych; kompletowanie wymaganej dokumentacji, odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów; bieżąca współpraca z wszystkimi działami firmy; inne prace...
asystent umowa o pracę pełny etat 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Responsibilities: Answering and directing phone calls, emails, and other communications. Filing, organizing, and maintaining office documents. Assisting in scheduling meetings, appointments, and managing calendars. Performing data entry tasks, updating records, and generating reports. Ordering and...
W naszym zespole na co dzień: przyjmujemy dokumentację przekazaną przez jednostki banku (rozpakowujemy pudła, sortujemy dokumenty i korespondencję), prowadzimy działania zapewniające sprawną, terminową i bezbłędną realizację procesu skanowania i digitalizacji dokumentacji. To stanowisko...
asystent umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Opis stanowiska Wspieranie koordynatora w planowaniu i wdrażaniu projektów. Monitorowanie postępów projektów i raportowanie wyników. Prowadzenie dokumentacji projektowej oraz archiwizowanie materiałów. Współpraca z zespołem oraz innymi interesariuszami. Pomoc w organizacji spotkań i...
Czym będziesz się zajmować? Obsługa recepcji, w tym przyjmowanie gości i odbieranie telefonów. Zarządzanie pocztą i korespondencją. Organizacja spotkań i szkoleń. Kontrola nad zaopatrzeniem biura i zamówieniami. Praca z systemem SAP dotycząca zamówień i faktur. Współpraca z...