Praca.pl Praca Pomorskie Rekowo Górne Pracownik Działu Reklamacji Rekowo Górne
Specjalista ds. kontroli jakości – obsługa procesu reklamacji

Specjalista ds. kontroli jakości – obsługa procesu reklamacji

Zoeller Tech Sp. z o.o.
Rekowo Górne, k. Redy
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
5 godz. temu
Jesteśmy europejskim liderem w konstrukcji i budowie innowacyjnych zabudów
do pojazdów komunalnych.
Aktualnie poszukujemy pracowników na stanowisko:
Specjalista ds. kontroli jakości – obsługa procesu reklamacji
Miejsce pracy: Rekowo Górne, k. Redy
Zakres Twoich obowiązków:
  • przyjmowanie i analiza reklamacji od klientów
  • raportowanie i koordynacja działań po reklamacyjnych
  • organizowanie spotkań poreklamacyjnych
  • inicjowanie działań korygujących i zapobiegawczych
  • prowadzenie dokumentacji jakościowej
  • kontakt z klientem, prowadzenie cyklicznych wideokonferencji z klientami
Czego od Ciebie oczekujemy:
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego lub niemieckiego
  • podstawowej znajomości rysunku technicznego
  • dobrej znajomości pakietu MS Office
  • umiejętności rozwiązywania problemów
  • umiejętności pracy w zespole
Mile widziane:
  • znajomość norm, systemów i dokumentów jakościowych
  • doświadczenie w pracy w firmie produkcyjnej
Możemy Ci zaoferować:
  • stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • możliwość bezpłatnego udziału w kursach językowych organizowanych w firmie
  • dofinansowanie do wczasów
  • zapomogę świąteczną
  • dofinansowanie karty Multisport
  • podstawową opiekę medyczną i dofinansowanie do pakietów medycznych
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • jasne kryteria awansowania
  • elastyczne godziny rozpoczęcia pracy, pomiędzy 7.00 a 9.00 i krótsze piątki
  • możliwość udziału w bezpłatnych inicjatywach sportowych lub kulturalnych
Do przesyłanych dokumentów należy dołączyć klauzule o ochronie danych osobowych.

”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.).”

”Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Zoeller Tech Sp. z o.o. moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.”

Administratorem danych jest Zoeller Tech Sp. z o.o. z siedzibą w Rekowo Górne 84-123, Nowa 8. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji.
Aplikuj teraz
 

Poznaj

Zoeller Tech Sp. z o.o.

Grupa Zoeller należy do największych w Europie producentów oferującą pojazdy i inne rozwiązania przeznaczone do utylizacji odpadów.

Podobne oferty

  • Konsultant / Konsultantka ds. Reklamacji i Obsługi Klienta

    T-Mobile Polska S.A.   Warszawa, Domaniewska 52    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa dedykowanych reklamacji Klientów T-Mobile pisemnie lub telefonicznie; Obsługa Klienta wewnętrznego – konsultacje dla innych jednostek w obszarze reklamacyjnym; Wsparcie reklamacyjne procesów dotyczących usług partnerskich; Wsparcie innych...
  • Specjalista ds. reklamacji

    VIAPHARMA Hurtownia Farmaceutyczna Sp. z o.o.   Teresin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Przyjmowanie, ewidencja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych, Kontakt z działami operacyjnymi w celu sprawnego ustalenia przyczyny reklamacji, Udzielanie klientom informacji na temat postępu rozpatrywania reklamacji, Wyjaśnianie niezgodności z odbiorcami,...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Czaplinek    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    2 dni
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Drawsko Pomorskie    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    2 dni
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
  • Regionalny Opiekun Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   wielkopolskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania Regularne spotykanie się i utrzymywanie kontaktu z Klientami firmy (dywizja matowo-higieniczna), budowanie pozytywnych relacji oraz dbanie o jak najlepszy poziom obsługi klientów, Podejmowanie działań, zapobiegających wycofywaniu się klientów ze współpracy z Firmą, renegocjowanie...
  • Regionalny Opiekun Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   lubuskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania Regularne spotykanie się i utrzymywanie kontaktu z Klientami firmy (dywizja matowo-higieniczna), budowanie pozytywnych relacji oraz dbanie o jak najlepszy poziom obsługi klientów, Podejmowanie działań, zapobiegających wycofywaniu się klientów ze współpracy z Firmą, renegocjowanie...
  • Regionalny Opiekun Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   zachodniopomorskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania Regularne spotykanie się i utrzymywanie kontaktu z Klientami firmy (dywizja matowo-higieniczna), budowanie pozytywnych relacji oraz dbanie o jak najlepszy poziom obsługi klientów, Podejmowanie działań, zapobiegających wycofywaniu się klientów ze współpracy z Firmą, renegocjowanie...