Najnowsze oferty pracy

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Rekowo Górne Pracownik Działu Reklamacji Rekowo Górne
Specjalista ds. kontroli jakości – obsługa procesu reklamacji

Specjalista ds. kontroli jakości – obsługa procesu reklamacji

Zoeller Tech Sp. z o.o.
Rekowo Górne, k. Redy
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
37 dni temu
Aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. kontroli jakości – obsługa procesu reklamacji
Miejsce pracy: Rekowo Górne, k. Redy
Możemy Ci zaoferować:
  • stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • możliwość bezpłatnego udziału w kursach językowych organizowanych w firmie
  • dofinansowanie do wczasów
  • zapomogę świąteczną
  • dofinansowanie karty Multisport
  • podstawową opiekę medyczną i dofinansowanie do pakietów medycznych
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • jasne kryteria awansowania
  • elastyczne godziny rozpoczęcia pracy, pomiędzy 7.00 a 9.00 i krótsze piątki
  • możliwość udziału w bezpłatnych inicjatywach sportowych lub kulturalnych
Zakres Twoich obowiązków:
  • przyjmowanie i analiza reklamacji od klientów
  • raportowanie i koordynacja działań po reklamacyjnych
  • organizowanie spotkań poreklamacyjnych
  • inicjowanie działań korygujących i zapobiegawczych
  • prowadzenie dokumentacji jakościowej
  • kontakt z klientem, prowadzenie cyklicznych wideokonferencji z klientami
Czego od Ciebie oczekujemy:
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego lub niemieckiego
  • podstawowej znajomości rysunku technicznego
  • dobrej znajomości pakietu MS Office
  • umiejętności rozwiązywania problemów
  • umiejętności pracy w zespole
Mile widziane:
  • znajomość norm, systemów i dokumentów jakościowych
  • doświadczenie w pracy w firmie produkcyjnej
Do przesyłanych dokumentów należy dołączyć klauzule o ochronie danych osobowych.

”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.).”

”Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Zoeller Tech Sp. z o.o. moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.”

Administratorem danych jest Zoeller Tech Sp. z o.o. z siedzibą w Rekowo Górne 84-123, Nowa 8. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji.
 

Poznaj

Zoeller Tech Sp. z o.o.

Jesteśmy częścią Grupy ZOELLER, zatrudniającej w Europie ponad 2500 tys. pracowników. Na polskim rynku jesteśmy obecni od roku 1992 i zajmujemy pozycję wiodącego producenta zabudów pojazdów komunalnych. W naszej fabryce w Rekowie Górnym zajmujemy się opracowywaniem, produkcją, sprzedażą oraz serwisem pojazdów komunalnych, które przeznaczone są nie tylko na polski rynek, ale również na rynki zagraniczne, na całym świecie. Zatrudniamy ponad 900 pracowników, m.in. w obszarze produkcyjnym, w dziale serwisu, inżynierii, technologii, planowania produkcji, w biurze konstrukcyjnym oraz w administracji.

Od ponad trzech dekad udoskonalamy oraz rozwijamy portfolio naszych produktów zdobywając zaufanie naszych klientów, gwarantując produkt i usługi o najwyższej jakości. Nasza wiedza, doświadczenie oraz branżowe know-how potwierdzają, że jesteśmy liderem w dziedzinie technologii, zapewniając produkty bezpieczne i zgodne ze standardami UE. Wszystko to w trosce o naszych pracowników, klientów i nasze środowisko.

Dołącz do naszego Zespołu!

Podobne oferty

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...