Chcesz mieszkać w czystej i sprawnej komunikacyjnie stolicy? Zapraszamy do współpracy! Budujmy razem ekologiczny, nowoczesny i przyjazny transport miejski! Dołącz do Biura Zarządu jako:
- prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem informacji publicznej,
- prowadzenie spraw związanych z udzielaniem odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych,
- opracowywanie odpowiedzi na wnioski o udostępnianie informacji publicznej lub decyzji o odmowie udzielenia informacji publicznej,
- opracowywanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych,
- przyjmowanie zgłoszeń w formie pisemnej, telefonicznej, osobistej lub elektronicznej,
- ewidencję skarg, wniosków, sygnałów, pochwał i zgłoszeń interwencyjnych nadesłanych do Spółki i ich kwalifikację,
- przeprowadzanie wspólnie z merytorycznymi komórkami i jednostkami organizacyjnymi Spółki postepowań wyjaśniających,
- zabezpieczenie danych osobowych i adresowych pasażera/ zgłaszającego w formie przyjętej w Spółce,
- sporządzanie wymaganych sprawozdań z zakresu zgłoszeń dla Zarządu, Zarządu Transportu Miejskiego oraz na potrzeby innych instytucji i organów,
- archiwizację wpływających zgłoszeń i wysyłanych odpowiedzi do klientów i ZTM, zgodnie z obowiązującymi w Spółce przepisami,
- opracowywanie projektów rekomendacji w zakresie poprawy obsługi i zmniejszenia liczby zgłoszeń w oparciu o analizy porównawcze, na podstawie konsultacji z kierującymi właściwymi jednostkami i komórkami organizacyjnymi Spółki,
- opracowanie projektów zarządzeń, procedur, wytycznych i poleceń służbowych w zakresie działalności zespołu.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony w celu zastępstwa (przewidywany czas ok. roku),
- praca od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 – 15.00,
- możliwość wykupienia pakietu prywatnej opieki medycznej i karnetów sportowych,
- bilet na przejazdy całą warszawską komunikacją miejską za jedyną złotówkę rocznie dla Ciebie i Twoich dzieci oraz dofinansowanie do biletów w wysokości 50% dla osób spoza Warszawy,
- pakiet socjalny (m.in. dofinansowania do urlopu wypoczynkowego dla Ciebie i Twojej rodziny, możliwość otrzymania nisko oprocentowanej pożyczki na remont/zakup mieszkania),
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji (dofinansowujemy studia – nawet do 80% kosztów),
- możliwość nauki języka angielskiego i niemieckiego w 100% finansowanej przez Spółkę,
- podwyższone do 4% wpłaty do PPK,
- zniżki na wydarzenia kulturalne i sportowe.
- wykształcenia wyższego humanistycznego, administracyjnego lub ekonomicznego,
- przynajmniej 3 lat doświadczenia w obsłudze klienta (w tym skarg i wniosków),
- znajomości ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz zasad techniki prawodawczej,
- umiejętności obsługi programów z pakietu MS Office na poziomie bardzo dobrym,
- rzetelności i dokładności w realizacji powierzonych zadań,
- zaangażowania w wykonywane obowiązki,
- umiejętności organizacji pracy własnej,
- gotowości do podjęcia zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w celu zastępstwa.
Poznaj
Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.
Warszawa
Tramwaje Warszawskie służą mieszkańcom stolicy od ponad 150 lat. Naszym celem jest zapewnienie nowoczesnej, szybkiej i bezpiecznej komunikacji tramwajowej w Warszawie. Odpowiadamy za eksploatację, naprawę i zakup taboru tramwajowego oraz prowadzenie przedsięwzięć inwestycyjnych w zakresie budowy i remontów obiektów infrastruktury torowo – sieciowej i budynków. Nieustannie stawiamy na rozwój. Rozpoczęliśmy budowę zajezdni tramwajowej „Annopol”. Modernizujemy i budujemy trasy tramwajowe. W stolicy jeździ już ponad 300 wagonów niskopodłogowych. Zakupiliśmy także 123 nowoczesne tramwaje Warsolino, które w znaczący sposób odmienną komfort podróżowania. Tramwaje Warszawskie to przede wszystkim ludzie, którzy dokładają wszelkich starań, aby mieszkańcy stolicy mogli...