nazwa.pl kształtuje polski Internet od 1997 roku będąc liderem rejestracji domen i usług hostingowych. Naszą misją jest wsparcie w poszukiwaniu coraz ciekawszych rozwiązań technologicznych oraz inspirowanie Klientów do innowacji i rozwoju.
Jesteśmy jedną z największych polskich firm branży IT. Ten sukces osiągnęliśmy dzięki wiedzy, umiejętnościom i zaangażowaniu naszego Zespołu. Wspólną cechą ludzi tworzących nazwa.pl jest pasja, która pozwala nam każdego dnia odpowiadać na potrzeby naszych Klientów.
Obecnie poszukujemy osoby, która dołączy do zespołu zajmującego się rozwojem serwisu serwery.pl.
Specjalista ds. Kontaktów z Klientami
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: Specjalista ds. Kontaktów z Klientami – 290115PPL
Do obowiązków tej osoby będzie należało:
- obsługiwanie livechatu sprzedażowego,
- obsługiwanie bieżących zapytań ofertowych,
- aktywne budowanie relacji z posiadanymi Klientami,
- obsługiwanie infolinii sprzedażowej,
- pozyskiwanie nowych Klientów,
- realizowanie postawionych celów sprzedażowych,
- bieżące raportowanie postępów w realizacji celów.
Oczekujemy, że idealny kandydat posiada:
- doświadczenie w sprzedaży usług IT,
- umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych,
- ukierunkowanie na cel,
- wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i asertywności,
- znajomość technicznych zagadnień związanych z infrastrukturą IT/hostingiem,
- samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- umiejętność skutecznej pracy w stresie,
- dobra znajomość branży hostingowej.
W zamian oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy + premii w zależności od wyników sprzedażowych,
- możliwość rozwoju osobistego i zdobywania nowych umiejętności,
- atrakcyjne benefity: opieka medyczna w grupie LuxMed, karta MultiSport, imprezy integracyjne i inne www.nazwa.pl/kariera,
- pracę w przyjaznej atmosferze w biurze w centrum Krakowa.