Ogłoszenie numer: 1761918, z dnia 2017-08-28
Dicoria Group,od ponad 15 latzajmuje się wsparciem przedsiębiorstw w zakresie kreowania świadomej polityki personalnej. Działamy w obszarze szeroko rozumianego consultingu personalnego zajmując się szkoleniami, przeprowadzaniem ośrodków oceny (AC/DC), rekrutacjami oraz wdrażaniem nowozatrudnionych.
Dla naszego Klienta z branży motoryzacyjnej poszukujemy osoby na stanowisko konsultanta telefonicznego:
Specjalista ds. Kontaktów z Klientami
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- telefoniczny kontakt z klientami,
- prowadzenie rozmów handlowych z klientami,
- badanie satysfakcji klienta,
- aktualizację bazy,
- współpracę z innymi działami organizacji w celu realizacji założeń programu,
- praca w systemie Call Center/CRM.
Wymagania
Jesteś idealnym kandydatem jeżeli:
- zależy Ci na stabilnym zatrudnieniu,
- posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta,
- posiadasz duże umiejętności komunikacyjne,
- jesteś otwarty na ludzi i wyzwania,
- biegle obsługujesz MS Office.
Oferujemy
-
zatrudnienie w oparciu o dogodną formę zatrudnienia,
-
szkolenia wstępne i okresowe, podnoszące kompetencje,
-
udział w innowacyjnym projekcie,
-
wynagrodzenie stałe oraz system premiowy zależny od wyników pracy.