- współtworzysz strategię komunikacji w wielu kanałach, skierowaną do różnych grup odbiorców,
- planujesz i kompleksowo realizujesz kampanie komunikacyjne i edukacyjne online i offline,
- projektujesz i promujesz kreatywne rozwiązania, których celem jest sprawna i angażująca komunikacja,
- wspierasz otwarty dialog z naszymi interesariuszami,
- tworzysz i publikujesz treści na potrzeby komunikatów wewnętrznych i zewnętrznych oraz współtworzysz / koordynujesz materiały graficzne w komunikacji online i offline,
- pomagasz w prowadzeniu firmowych kanałów social media,
- wspierasz nas przy organizacji eventów, akcjach budujących zaangażowanie pracowników, a także w komunikacji zmiany (change management).
- potrafisz budować spójną i angażującą komunikację dla różnych grup odbiorców ( i masz w tym solidne doświadczenie w dziale komunikacji lub pokrewnym obszarze),
- nie boisz się kwestionowania ’statusu quo’, a nowości i innowacje napędzają Cię do działania,
- masz ’lekkie pióro’ i doskonale radzisz sobie w operowaniu słowem w różnych formatach - tekst, video, prezentacje, posty,
- płynnie posługujesz się językiem angielskim,
- potrafisz słuchać, analizować potrzeby i wyciągać wnioski,
- inspirujesz się nowinkami, analizujesz trendy rynkowe i wykorzystujesz je w swojej codziennej pracy,
- dbasz o szczegóły i detale oraz wiesz, gdzie postawić przecinek, a gdzie kropkę,
- lubisz współpracować z ludźmi i dobrze czujesz się w pracy zespołowej i projektowej.
- stabilne zatrudnienie: umowę o pracę, umowę na czas nieokreślony już po pół roku,
- możliwość łączenia pracy z domu z pracą w naszych różnorodnych lokalizacjach,
- ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować,
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
- zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne.
Przesłanie do Carrefour Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (Carrefour) danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w Kodeksie pracy, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Carrefour w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie korzystając z adresu mailowego carrefour@galluppolska.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.